Gå til innhold

Kjøpe laptop til 3D-animering i 3ds (20-25000)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min situasjon er at eg studerer på ei linje der eg lærer mykje om 3D-modellering og animering, og eg har no valgt å fordjupe meg i dette. Problemet er at laptopen eg har no ikkje når heilt opp, då det ofte er ganske heavy ting som skal rendrast.

 

Eg har då bestemt meg for å kjøpe ny pc i Januar, men lurer litt på kva ein egentlig bør gå for?

Den skal som sagt hovudsakelig brukes til 3Dstudio Max. Skal gjerne kunne spele spel på den, men har ein desktop som heller kan brukes til dette formålet, so speling er mindre prioritert på laptopen.

 

Har til no sett på Dell sin Alienware M15X, og ein Lenovo w700.

Alienware er vel meir hovudsakeleg ein gamingpc, mens Lenovo sin pc hørtes meir ut som ein pc for fotografar, utifrå ein review eg las.

 

So har folk nokon tips til kva eg skal gå for, og kanskje tips om andre pc'ar eg burde sjå på?

 

Takk for svar.

 

-Slish

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Takk for tips!

 

Det er faktisk ein multicompc eg har i dag. Har hatt litt trøbbel med at pc'en blir for varm, men utifrå testen som er på samme side verkar det som det ikkje er eit problem på denne pc'en.

 

Er klar over at Alienware er dyrare berre pga navnet, men tenkte på den då eg personleg har gode erfaringar frå Dell, og at eg kan konfigurere pc'en til ei viss grad.

 

Det blir nok ein pc frå multicom på meg no :thumbup:

 

-Slish

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...