Gå til innhold

Den største kvisen noen noensinne hadde sett


Hidden

Anbefalte innlegg

Ok, dette er seriøst! Advarsel, om du skal til å spise frokost eller annen mat, ikke les dette..

 

I dag klemte jeg den mest perverse kvisen jeg har hatt i hele mitt liv, og den skremte vettet av meg! På 2 dager hadde det dannet seg en kul på den ene siden av halsen (!), jeg har som regel aldri hatt særlig kviseproblemer i mitt liv, hverken som teen eller voksen, så at det skulle være en kvise falt meg ikke engang inn i starten.

 

Den ble direkte vond når jeg snudde på hodet, og jeg kjente den når jeg svelget, da begynner det å bli ille.. og i dag gjorde jeg det da, studerte den ekstra nøye i speilet, en rød hevelse på noen cm i diamenter, når jeg klemte på den føltes det som en svulst, og jeg ble egentlig livredd et øyeblikk. Tenk om det var..

 

Så så jeg en gulaktig prikk, typisk kvise, ikke sant, så jeg forsøkte å klemme litt på den. Vel.. det som kom ut kan sammenlignes med når du klemmer tannkrem ut av tuben. Det var som en lang lisse. Det var så motbydelig at jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, men brukte tørkepapir for å fjerne det etterhvert. Etter dette kom noe som mest minnet om tykk sårvæske, og etter å ha klemt litt til kom hva som så ut som litt utvannet blod. Det blør faktisk når jeg skriver dette, og det er mer igjen i hevelsen, men det kommer bare blod nå, og det burde jo være en god ting.

 

Så, hva var dette? Kvise med infeksjon? Aldri sett det før, eller hørt om det. Alt i alt virker det som jeg har klemt en vanvittig stor kvise, og den dukket opp helt plutselig. Nok til å skremme livskiten av meg ihvertfall..

 

Det fikk meg til å tenke litt på alle skrekkhistoriene rundt kreft, hvordan man oppdager at man har en kul her eller der, kan være hvor som helst, og så får beskjed om at det er kreft, ikke sant. Det var det som skremte meg mest. Hevelsen er der ennå og gjør fremdeles vondt, så om det ikke forsvinner de nærmeste dagene, må jeg til lege og få det undersøkt. Men jeg tror det var en kvise, en perverst stor en.

 

For de som liker slike historier..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Du ER syk. Lucky me så har jeg aldri vært plaget med kviser. Stakkars de som har det problemet. Mobbe offer med engang. Pizza tryne :lol:

Lenke til kommentar

Aha, du har fått once in a lifetime kvisa :yes: Jeg har også hadd den, og jeg har heller ikke vært plaget med kviser ellers.

 

Min var plassert under min venstre rumpeballe. Jeg kunne jo ffs ikke sitte skikkelig dagen før jeg gjorde tabbe på den! Etterpå var det jo greit igjen 8)

Lenke til kommentar

Mmmm, lyst på lapskaus eller noe lignende nå...

Men dere som ikke har sett denne filmen her så anbefaler jeg den sykt : Go Large. Handler om to engelske gutter som vil bli DJ'er og fra til Ibiza for de har hørt at det er enkelt å få et ligg der.

 

Midt i filmen møter de to pök og de vil gjøre seg pene for dem. *ler* da ser dere en ekkel sene der de klemmer ut store sinna kviser mot et speil, blemmer , og napper store nesehår.

 

Lo så jeg holdt på å dø da jeg så det ;)

Lenke til kommentar

Det var neppe hudorm, det som kom ut var eh.. fett, tror jeg, eller noe. Det var typisk slik materie som kommer ut om man skviser en kvise, bare mer av det og litt større dimensjon. Har ikke problemer med hygienen generelt, men denne greia dukket opp på 2 dager, helt plutselig.

 

Ja, det må ha vært en "once in a lifetime" kvise, vanvittig godt beskrevet! :D Hevelsen har gått ned betraktelig nå og det gjør ikke vondt lengre, litt koagulert blod som fungerer som propp i åpningen. Etter et langt varmt bad etterfulgt av dusd med skrubbing og en særdeles smertefull barbering... gikk det adskillig bedre. Jeg var forberedt på å skrike når jeg klasket på etterbarberingsvannet, men det kjentes nesten ikke akkurat der. Til gjengjeld hadde jeg tatt litt for mye hud andre steder.. (høylytt gisp, "hjemme alene" style).

 

Så faren er over, og det er snart borte. Fy fader som det skremte meg uansett fall. Pizza tryne har jeg aldri hatt, er takknemlig for det :)

Lenke til kommentar

Det var neppe hudorm, det som kom ut var eh.. fett, tror jeg, eller noe. Det var typisk slik materie som kommer ut om man skviser en kvise, bare mer av det og litt større dimensjon. Har ikke problemer med hygienen generelt, men denne greia dukket opp på 2 dager, helt plutselig.

 

Ja, det må ha vært en "once in a lifetime" kvise, vanvittig godt beskrevet! :D Hevelsen har gått ned betraktelig nå og det gjør ikke vondt lengre, litt koagulert blod som fungerer som propp i åpningen. Etter et langt varmt bad etterfulgt av dusd med skrubbing og en særdeles smertefull barbering... gikk det adskillig bedre. Jeg var forberedt på å skrike når jeg klasket på etterbarberingsvannet, men det kjentes nesten ikke akkurat der. Til gjengjeld hadde jeg tatt litt for mye hud andre steder.. (høylytt gisp, "hjemme alene" style).

 

Så faren er over, og det er snart borte. Fy fader som det skremte meg uansett fall. Pizza tryne har jeg aldri hatt, er takknemlig for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...