Gå til innhold

Stort fremskritt fra Google


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke rart den hadde problemer med bla dyr, mat og biler, siden selv mennesker har problemer på det området ;)

 

morsomt valg av ikon forøvrig :D

 

undres forøvrig på om dem kan kjøre samme teknologien i revers for å gjøre bildesøk bedre, eller for den del gjøre det mulig å laste opp ett bilde fra pcen for å se om dem klarer å identifisere innholdet.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Til å være på konsept-stadiet synes jeg det er interessant. Det er bare et mikroskopisk eksempel på hva utvidet virkelighet kan by på i framtida. Teknologien vil nok forbli i startgropa et par år til før det begynner å bli virkelig nyttig. Først om ~5 år ser jeg for meg at det blir like selvsagt som MMS er i dag.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet har hero kommet til android v1.5 og neste oppgradering blir 2.0. HTC hopper altså over 1.6, sånn at vi må vente på 2.0 kommer...

 

Stemmer nok det. Ifølge HTC, kan vi kanskje vente oss 2.0 for hero allerde i år...Så det er lov å håpe, jeg vet jeg gjør det iallefall.

 

Prøvde forøvrig Layar, og det fungerte fint, men begrenset funksjonalitet, og bruker iutgangspunktet kun gps/kompass virker det til. Ikke den sammen opplevelsen som loves av Googles

Endret av kristoly
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...