Gå til innhold

Spillverket.no: Imponerende!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes det er veldig imponerende hvordan Gamer.no og HW.no i det siste har lagt ut videoer av spill og andre ting, kjempe godt  jobbet Gamer/HW!

Takk for rosen. Og dette er bare en start på hva dere har i vente fra oss. Men det er ikke korrekt at Hardware.no legger ut videoer fra spill. Eller sier du det fordi alfa.hardware.no er linken til videoene? Det er fordi dns-en ikke er oppdatert enda. Det blir snart download.gamer.no. Altså er det ingen grunn for å kredittere Hardware.no for dette. ;-)

Lenke til kommentar
Jeg syntes det er veldig imponerende hvordan Gamer.no og HW.no i det siste har lagt ut videoer av spill og andre ting, kjempe godt  jobbet Gamer/HW!

Takk for rosen. Og dette er bare en start på hva dere har i vente fra oss. Men det er ikke korrekt at Hardware.no legger ut videoer fra spill. Eller sier du det fordi alfa.hardware.no er linken til videoene? Det er fordi dns-en ikke er oppdatert enda. Det blir snart download.gamer.no. Altså er det ingen grunn for å kredittere Hardware.no for dette. ;-)

Haha! TST vil ha all æren alene! Slask! :p

Lenke til kommentar
Haha! TST vil ha all æren alene! Slask!  :p

Æres den som æres bør, syns du ikke det? ;-)

 

Kan ikke trekke inn noen som ikke har noe med saken å gjøre. Hardware.no har ikke noe med dette å gjøre, bortsett fra at de har lånt oss litt linje. Men utover det er det tross alt vi som står for servicen ut mot leserne. Det er vi som gjør jobben med å skaffe videoene, legge den ut og skrive artiklene. Rett skal være rett. :-)

Lenke til kommentar

Æres den som æres bør, syns du ikke det? ;-)

 

Kan ikke trekke inn noen som ikke har noe med saken å gjøre. Hardware.no har ikke noe med dette å gjøre, bortsett fra at de har lånt oss litt linje. Men utover det er det tross alt vi som står for servicen ut mot leserne. Det er vi som gjør jobben med å skaffe videoene, legge den ut og skrive artiklene. Rett skal være rett. :-)

Hehe, jada, jeg bare fleipet litt.

Det er imponerende at dere klarer det på "egen hånd", med en så maktsykt, diktatorisk leder som deg!

 

Hehe...fleipet igjen...

 

Jeg er i skikkelig spøke-humør i dag. :lol:

Lenke til kommentar
Ikke bare av spill, tenkte på nVidia Cooling Fan saken:)

Men mulig den hørte til Gamer.no, hvertfall Kjempe jobb! :)

Oh. Vi har ikke lagt ut noe NVIDIA-greier. Har du link? Det er jeg interessert i å se på.

 

 

Hehe:)

Ligger på denne siden

http://www.hardware.no/tester/skjermkort/g...800/index8.html

 

Direkte Link: http://www.hardware.no/tester/skjermkort/g...lingfan_fun.zip

 

:))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...