Gå til innhold

Thai boksing i Bergen?


Anbefalte innlegg

Vet at Fitness First har thai boksing, og Trevor Ambrose er vel instruktør der (usikker på om han trener thai boksing). Og fra hva jeg har hørt er det bra greier.

Også leste jeg at bergen kampsport senter har k-1 thai boksing, åpent for alle.

 

Har lyst å trene dette seriøst, opp til 3 ganger i uken kombinert med vekt trening. Har ingen planer om å delta i konkurranser (er vel ikke lov i norge uansett?), vil bare trene aktivt og få bedre selvtillit og bedre mulighet til å forsvare meg.

 

Hvilken bør jeg velge, det finnes vel ikke andre alternativer i Bergen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken du skal velge skal ikke jeg velge for det. Ta deg en tur innom og få deg et par prøvetimer i begge klubbene.

På FitnessFirst kan du kombinere Muay Thai/thaiboksing med boksing, kickboxing og/eller MMA dersom du ønsker det. Jeg kjenner ikke til flere klubber som har Muay Thai i Bergen, men vet om mange som har "vanlig" (US) Kickboxing.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg vil anbefale at du sjekker ut Fitness First. Her går det thaiboksingtreninger hver dag hele uken, i motsetning til kun én dag i uken på Bergen Kampsportsenter. :) Du kan i tillegg trene hvilke andre kampsporter du måtte ønske, for én samlet sum i mnd (350/400 avhengig om du er student eller ikke).

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar

Anbefaler Fitness First. Har ikke trent der siden i fjor men da var det ihvertfall 2 timer i uken med thaiboxing for nybegynnere så tror jeg det er 2 timer for viderekomne og. Så har de et rom med treningsapparater så du kan trene styrke og. Da slipper du å betale 400 i måneden for å trene kampsport et sted og 400 for å trene styrke et annet. For bedre mulighet for å forsvare deg så har de SMA (Street Martial Arts) på Fitness First og.

 

Bergen Kampsportsenter vet jeg ikke noe om så der kan jeg ikke si noe, men jeg anbefaler likevel Fitness First fordi jeg vet det er bra der.

 

Vet ikke om noen andre klubber enn de. Kansje Bushido har thaiboxing men det ligger ute ved håkonsvern så det er vel kansje ikke fullt så aktuelt hvis ikke du er fra Bergen Vest.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...