Gå til innhold

Sony Ericsson Satio - Diskusjonstråd!


Raste

Anbefalte innlegg

Sony Ericsson Satio (U1i)

 

 

Har da ikke sett noen diskusjonstråd for denne mobiltelefonen dessverre, så da velger jeg med å bruke min fritid ved å åpne en førstepost i denne diskusjonstråden om SE Satio.

sony_ericsson_satio_01.jpg

 

 

Litt info:

Kameraet på 12,1 megapiksler med Xenon-blitz og en intuitiv touch-fokus gir deg utrolige bilder med høy oppløsning. Ansiktsgjenkjenning sørger for at ansikter er i fokus på bildene dine. Brukergrensesnittet er touch-basert som gjør det meget intuitivt om du bruker mediamenyen, justerer kamerainnstillinger eller spiller av musikk. Berøringsskjermen på 3,5" er i 16:9-format. Media Go gjør det enklere enn noen gang å overføre dine mediafiler mellom telefon og PC. Satio er laget for å gi deg det beste innen underholdning. Du velger hvordan, hvor og når du vil bli underholdt. Innebygget aGPS.

 

Bilder

 

 

sony-ericsson-satio.jpg

-

se_satio_topp.788x472!.jpg

-

Sony_ericsson_Satio8-420-90.jpg

-

sony-ericsson-satio-2.jpg

 

 

 

Filmer

 

 

 

Tester:

Mobilen.no

Amobil

 

Tilgjengelige farger:

Svart

Sølv

Bordeaux (rød)

 

 

Tråden vil bli oppdatert med mere informasjon fortløpende.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker.

 

Var vel på tide at SE kom med noe skikkelig bra da de har ligget litt langt nede på hvem som har bra telefoner. Har savnet dette fra SE, og når de først kom med Satio tenkte jeg at den ville bli populær.

 

Min Satio er hjemme nå og ubrukt, er altfor glad i min iPhone 3G at jeg venter med å bruke Satio til jeg får evt. tvillingkort.

 

Dog, så skal jeg prøve den ut seinere i dag.

Lenke til kommentar

Det finnes masse stoff og diskusjoner om Satio fra før av, så da er det veldig merkelig at trådoppretter ikke finner dette her på forumet.

Hvis trådoppretter hadde gjort et raskt søk i forumet etter "Satio" hadde tråden "Sony Ericsson Satio - nærmer seg nå!" dukket opp fort. Den Satio tråden er ganske så aktiv og har hatt omtrent 14.000 visninger totalt hittil.

Ellers så finnes tåden om Satio testen der det plenty med diskusjon om Satio - både rolige og mer temperamentfulle :!:

Se disse to trådene for masse god info om Satio :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...