Gå til innhold

Ukens tilbud hos komplett, er dette en ok pakke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har som sagt prøvd to sett av dem. Det er massevis av lyd i høyttalerene. Det er på ingen måte et dårlig kjøp.

 

Det høytaler settet der ser altfor "fancy" ut til å ha noe bra lyd.
Idiotisk påstand!

Å bedømme lydopplevelsen utifra utseende er i beste fall tåpelig. Har man ikke prøvd dem så hold kjeft! Da vet du ikke hva du snakker om!

 

Og , ja det tar seg bedre ut enn mange av Logitech og Creative settene, som er direkte stygge.

 

Hørtes jeg sint ut nå? :wink:

Lenke til kommentar
Det høytaler settet der ser altfor "fancy" ut til å ha noe bra lyd. Men, det er jo ganske billig, og tar seg vel ok ut på pulten/gulvet.

 

Hvordan mener du da et høytalersett skal se ut for å ha bra lyd, var ikke klar over at utseendet hadde mye å si for lydkvaliteten.

Lenke til kommentar
Er det for gaming eller hvah? :)

 

Nei, først og fremst mp3. Er ikke noen lyd-freak, men liker å ha ok lyd.

 

Selv har jeg kobla til et HI-FI anlegg. Funker bra selvfølgelig, men smaken er som baken. Det oppsettet du har satt opp er sikkert greit. Spesielt hvis du ikke er en lyd-freak. :smile:

Lenke til kommentar

Takk for alle svar. Deres anbefalinger gjorde at jeg kjøpte, og nå har jeg fått dem. Må bare si at jeg er kjempefornøyd, både med design, lyd pris og alt.

 

Til deg EZAccess: Javisst de er fancy, men lyden er alikevel upåklagelig. :wink:

Lenke til kommentar
Takk for alle svar. Deres anbefalinger gjorde at jeg kjøpte, og nå har jeg fått dem. Må bare si at jeg er kjempefornøyd, både med design, lyd pris og alt.  

 

Til deg EZAccess: Javisst de er fancy, men lyden er alikevel upåklagelig. :wink:

 

Det er bra å høre! Vi kan alle ta feil. :yes:

*biter i det sure eple*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...