Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bakhjulsdrift, min. 150hk, max 150-160000 kr.. ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du ha ny eller gammel bil? Stor eller liten? 200sx er jo en typisk ungdomsbil som har steget veldig mye i pris de siste årene. Jeg ville gått for noe gammelt japansk eller noe nyere tysk.

Hva med Slk 230 Kompressor? Nesten 200hk, cab og skikkelig go-kart følelse.

Evt Bmw Z3?

Vil du ha en litt større bil ville jeg sett på BMW e46 coupe eller MB Clk.

Lenke til kommentar
Vil du ha ny eller gammel bil? Stor eller liten? 200sx er jo en typisk ungdomsbil som har steget veldig mye i pris de siste årene. Jeg ville gått for noe gammelt japansk eller noe nyere tysk.

Hva med Slk 230 Kompressor? Nesten 200hk, cab og skikkelig go-kart følelse.

Evt Bmw Z3?

Vil du ha en litt større bil ville jeg sett på BMW e46 coupe eller MB Clk.

 

helst en ny, coupe eller sedan.. liker ikkje MBer og slk er fine biler men nesten alle slk er på finn.no er automater.. :nei:

har sett litt på a4 quattro.. ka synes du om a4? :ermm:

Lenke til kommentar

Hva med e46 325td? Chip og man har mer en nok hester og ikke minst newton i svære mengder. Evt støtter jeg litt s13, men pass på rådebank og pass på at de er vedlikeholdt godt. Hørt om mange som ender opp med turboras og skjært motor på disse, som oftest pga dårlig vedlikehold ;) Kanonkul bil er det iallefall, går rimelig bra også! Gøy på vinteren også vil jeg tro :D

evt vil jeg anbefale MB, selv om du ikke liker de. Sinnsykt fine biler med temmelig bra kvalitet generelt.

Lenke til kommentar

Jeg har kun hatt bakhjulstrekte biler. '91 Ford Sierra, '94 Mercedes E220 (W124), 90 Nissan 200SX, og nå '97 Mercedes E280 (som er forøvrig til salgs).

 

Utav de forskjellige bilene jeg har hatt, vil jeg holde en knapp på Mercedes. Joda, Nissanen hadde potensiale, og var en artig bil. Men påliteligheten og holdbarheten til Mercedes er gull verdt for min del ihvertfall!

 

Mitt råd: C220, C230, C230K, C240 eller C280 fra 1995 og oppover med manuell kasse. Liten praktisk og forholdsvis kjapp bil!

Lenke til kommentar

Enig der Ingeniør! Min E280 (W210) har gått 300k km nå, men hele bilen virker som den har gått halvparten. Og den går MINST dobbelt så langt, det er jeg sikker på! :)

 

Edit: Den var faktisk gått lite ja, til å være '91 modell! Der er MYE bil for pengene!

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...