Gå til innhold

München får Linux!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*wheeeeeee*

 

 

Mens her i Norge så er det IT-avdelingene som bestemmer hva de vil kjøre :/

 

 

/me venter på telefon fra IT-avdelingen i Nøtterøy Kommune om jeg får lærlingerjobb der fra høsten av.... Som IT-ansvarlig for skolene, som de kjører Linux på (skolelinux)

 

kult, hva er hosten til den ssh servern jeg fikk axx til igjen?

hehe.

Lenke til kommentar
Microsoft-sjefen Steve Ballmer måtte dra hjem med uforrettet sak. Tysklands største bykommune valgte Linux og OSS Office Suite.  

 

Dette på tross av at Ballmer kunne tilby Münchens myndigheter 90 prosent rabatt på lisensene til Windows og Office da han nylig var på visitt i byens rådhus.

90%

Det forklarer hvor utrolig deperate mircosoft var.

det var akkuratt som om jeg skulle til elkjøp og spurte om hvor mye windows longhorn kosta.

mannen svarer "6000" kr.

jeg svarer at da laster jeg heller ned linux gratis og får med en vel så og bra office på kjøpet.

Da svarer han du kan få 90% rabatt og da betaler du bare 600 kroner siden du ville gå over til linux.

 

hvis microsoft kan slå av 90 posent må de enten ha overprisa os-et sidet mye eller være veldig desperate.

Mest sansynligt er det en blanding av begge deler

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...