Gå til innhold

Leveringstid for dell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her tok det 2 uker før jeg fikk laptopen jeg bestillte. De må jo plukkes sammen og sendes fra langtvekkistan.. Men men, var ganske happy når jeg fikk saken. Det var bare noen dager før den var sendt, men skal si de brukte tid på å få den hit...

Lenke til kommentar

det er en stor fordel å spørre om det er noen deler man må vente på før man bestiller hos Dell, ofte så sier dem ikke ifra hvis det f.eks. er en CD-brenner man må vente i flere uker på, fordi de må få den fra fabrikk og slikt.. men spør man selgerene, så kan de som oftest svare...og jeg anbefaler å få en dialog med en av selgerene over E-mail, også ringe dem på salgstelefonen for å få skikkelige svar av dem, de er for det meste utrolig behjelpelige med informasjon og slikt...(ok, bare kjøpt to ganger fra dem da, men jeg har iallefall gode erfaringer).

 

det er heller ikke no problem å bestille på internet uansett om man ringer, og er det no spesielt, så kan man ofte avtale med dem at man skriver inn deres navn på merknader på internett bestillingen, så behandler han/hun den...

Lenke til kommentar

Jeg bestiller fra Dell ganske ofte, og hvis det ikke er noe ekstraordinært så pleier det å ta snaue 2 uker( til Bergen). Bor man på Østlandet så går det kjappere. Bestillte også 2 laptoper i D-serien når de ble lansert. Det tok nesten 1 mnd. Men bortsett fra den ene gangen så pleier de å være flinke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...