Gå til innhold

Da har jeg også gjort det store :cry:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer du inn i bios? Kan du å boote fra diskett/CD og deretter scandisk fra slik boot?

 

Jeg kan ikke få meg til å forstå folk som anbefaler scandisk for alle data-problemer..

 

er skjermen svart; scandisk!

klarer bios ikke poste; scandisk!

finner maskinen ikke hd; scandisk!

får du blåskjerm; scandisk!

kommer du ikke på nett; scandisk!

vil ikke maskinen slå seg av automatisk; scandisk, scandisk, scandisk :lol:

 

Men ontopic;

Sjekk med dell på ganantien, det burde alltid vere første steg i feilsøkinga når man har "ferdigprodukter".

Lenke til kommentar
Kommer du inn i bios? Kan du å boote fra diskett/CD og deretter scandisk fra slik boot?

 

Jeg kan ikke få meg til å forstå folk som anbefaler scandisk for alle data-problemer..

 

er skjermen svart; scandisk!

klarer bios ikke poste; scandisk!

finner maskinen ikke hd; scandisk!

får du blåskjerm; scandisk!

kommer du ikke på nett; scandisk!

vil ikke maskinen slå seg av automatisk; scandisk, scandisk, scandisk :lol:

 

Men ontopic;

Sjekk med dell på ganantien, det burde alltid vere første steg i feilsøkinga når man har "ferdigprodukter".

 

Er det demoner i ram'en; scandisk! joda, kjenner den :)

Men ontopic;

Civilix har ellers helt rett. Kontakt Dell :)

Lenke til kommentar
de vil sikkert slå fast at du kun trenger å kjøre scandisk....

 

seriøst, har man ikke noe bedre råd å gi en scandisk burde man vel nesten prøve å holde seg.. Scandisk som årelating og igler er ingen universal-kur.

 

Folk som tydeligvis knapt har brukt en maskin til annet en kabal burde ikke prøve å hjelpe folk med tekniske problemer.

Lenke til kommentar
Får du bootet maskinen på en cd eller floppy?

 

Sier om det er hardware eller doftware problem..

 

Iscariot

 

Både og. Om man ikke får bootet fra cd/floppy (om maskinen kan gjøre dette) er det nok et hardware-problem, men det kan det fortsatt være selv om man faktisk får bootet.

 

Uansett, så vidt jeg ser ovenfor skriver han at maskinen nå henger seg allerede i bios.. da er det ikke mye hjelp i å prøve dette.

Lenke til kommentar
de vil sikkert slå fast at du kun trenger å kjøre scandisk....

 

seriøst, har man ikke noe bedre råd å gi en scandisk burde man vel nesten prøve å holde seg.. Scandisk som årelating og igler er ingen universal-kur.

 

Folk som tydeligvis knapt har brukt en maskin til annet en kabal burde ikke prøve å hjelpe folk med tekniske problemer.

 

For crying out loud, ikke rart halve norge ikke forsto ironien i teksten til kjartan fløgstad. Jeg tror seriøst at scandisk er et universalverktøy fra microsoft som kan løse alle problemer.

 

Merk: tekst i kursiv er ikke sarkasme.

Lenke til kommentar
For crying out loud, ikke rart halve norge ikke forsto ironien i teksten til kjartan fløgstad. Jeg tror seriøst at scandisk er et universalverktøy fra microsoft som kan løse alle problemer.

 

Merk: tekst i kursiv er ikke sarkasme.

 

Soo.. Hvem er Kjartan Fløgstad, og hvem andre en Civilix bruker på noen som helst måte ironi/sarkasme i poster ovenfor..

 

Just asking.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...