Gå til innhold

hjelp til 1 bilde, fjerne hår?


Anbefalte innlegg

Hei, syns i grunnen det er litt upassende og spørre etter hjelp her på forumet, men klarte ikke finne noen regler på forumet og ble sittende i hele går kveld for å prøve å lage til et bilde selv.(Første gang jeg rotet rundt i gimp, klarte ikke finne de rette funksjonene.)

 

Kunne godt tenkt meg at noen hadde hjulpet meg med å lage til et bilde og "fjerne" håret på meg selv. Poenget er at jeg skal prøve å lure dama at jeg har skinna meg (noe jeg vet hun frykter). Dette for å ta hevn på et påfunn hun dro på meg for et par uker siden.

Skal heller skrive litt mer utdypende og fortelle hvordan det hele ender dersom noen ordner et bilde for meg :)

 

Bilde ska sendes med mobilen så trenger ikke være bra finish over det.Egenligt så for meg et bilde på 300-500x150-200 pixler.

 

Et bilde som dessvere ble litt kornete,men betyr lite syns jeg selv da resultatet skal være lite.

 

På forhånd takk dersom noen gidder :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for bilde :)

 

Siden jeg lovet å skrive litt mer skal jeg gjøre det nå når det hele er avsluttet :p

 

Dama har en tendens til å finne på mye tull med folk rundt seg. (ikke lenge siden hun fikk bestmor sin på gråten pga. en spøk som ble dratt litt langt).

Så da hun en sen kveld på narchspeil tømte litt kaldt vann på ryggen min (sto foroverbøyd over pcen) gikk dette rett i bokseren.Dette er en ganske god practical joke,da det er langt ifra behageligt.

Sverget på at jeg skulle finne på noe tilbake, så hele søndagen etter var hun nervøs :p

 

Etter 2-3 uker med planlegging hadde jeg skrinlagt et par drøye planer (en innebar å overbevise henne om at jeg har en tvilling bror hun hadde ligget med), fant jeg ut at jeg skulle lure henne til å tro at jeg hadde klippet meg. Dette var noe vi hadde diskutert for en stund tilbake siden, så jeg var klar over at hun kom til å mislike at jeg skinnet meg.

 

Fikk litt lite respons da jeg sendte meldingen syns jeg, fikk bare spørsmål om hvorfor og om jeg bare lurte henne. Hvor jeg svarte at jeg syns det ble stygt og at jeg ikke hadde noe grunn til å lyve om det.

Men da jeg traff henne samme dag fikk jeg fort bekreftet at dette var noe hun hadde tenkt over og hvert frustrert over hele dagen (hevnen er søt). Skulle treffe hennes søster for første gang + et par av hennes venniner.Og fikk høre at både søsteren og foreldrene hennes hadde fått høre om denne mindre pene klippen :)

 

Så var ganske fornøyd med hele spøken og sitter vel egentligt bare å venter på hevnen nå :)

Takker igjen for bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...