Gå til innhold

Kommentarer til ny side


Anbefalte innlegg

Har såvidt begynt på mekke på en ny hjemmeside. Har ikke noe innhold enda (har bare mekket et forslag til layout)

 

Siden ligger her.

kommentarer og tips til videre utforming ønskes :woot:

 

Og så lurer jeg på hva html'en blir når jeg skal ha synlig linje mellom headercellen og hoved/meny. Altså bare bunnlinjen, ikke rundt hele cellen

----------------------------------------------------------------

 

Edit: ting jeg allerede ser må endres på, og såm derfor ikke trengs kommenteres er:

- Font skal endres til Arial eller.no sånt

- Tittelen på siden skal naturligvis ikke være "epleweb | sidenavn"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men denne siden var stusselig. Menyen er et kapittel for seg selv; hakkete tekst, upassende farger, forskjellig tekststørrelse og dårlig komprimering. Resten er ganske lite å kommentere, jeg syns hvertfall du kunne hatt noe der hvor det står [logo] og [footer], for slik det er nå er det ikke mer enn en grå boks med bittelitt tekst i.

Lenke til kommentar
Det kan sikkert bli bra det her, men du skulle nok hatt litt mer vi kan vurdere. Synes ikke menyen var særlig pen, du burdte gjøre den litt annerledes, føler at den skiller seg for mye ut...du burdte nok gjøre den litt mer anonym.

 

Mhm, enig der. Tenkte kanskje å bytte farge på menyen, komprimere til gif istedenfor og lage en footer og logo som matchet menyen. Sånn at footer, meny og logo lixom ligger seg rundt hovedinnholdet

 

Edit: Har laget nye knapper som etter min mening ble mye bedre. Har tenkt å la siden få samme lysegrønn-blå-svart fargekombinasjon

 

Edit2: Hvis noen vil lage en stilig logo som matcher knappene kan vi nok bli enig om en grei betaling (i form av reklamebanner o.l. :wink:) Skal prøve å lage en selv, men tviler på at jeg får til noe bra.. henter inspirasjon fra blant annet hw.no logoen. Noe slikt "rotete" med endel lag med forskjellig "opacity"

Lenke til kommentar

Nå har jeg laget en logo selv. Syns den ble ganske bra for å være min første :smile:

 

Jeg har også lagt inn matchende farger i scrollbaren. Den funker fint her, men funker ikke hos en kamerat :-? Hvis noen gidder teste den i Opera og netscape for meg ville det vært fint :)

 

Siden ligger fremdeles her

Lenke til kommentar

Logoen var bra, syntes jeg, men fra logoen og ned ble inntrykket ødelagt.

 

Det som ødelegger er for det meste den stygge menyen, men også det at fargene ikke passer til logoen, som er det beste med siden.

 

Mitt råd til deg er: Behold logoen og baser fargevalget til siden på den. Og for all del, lag en ny meny! Du kan da bedre enn det!?

 

PS: Studerte logoen litt og så at man "Epleweb.tk" skriften er hakkete. Prøv å lag den "mykere".

Lenke til kommentar
PS: Studerte logoen litt og så at man "Epleweb.tk" skriften er hakkete. Prøv å lag den "mykere".

Enig der! "Antialiasing", heter det på godt norsk... :smile: :wink:

 

Alright, det er gjort!

 

Har fikset menyen også. Tror jeg dropper mouse-over effekten inntil videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...