Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker det vil være lurt å selge han nå i sommer. Den uroen det kan skape å ha han på utadgående kontrakt, både innad i spillergruppa, men også mtp hvor mye mediene kommer til å fokusere på det mot slutten av sesongen. Jeg er usikker på om det er verdt det.

Selger vi Pogba til PSG, så fjerner vi antakelig også de som konkurrent om kontrakten til Camavinga, slik at en unngår en budkrig der.

Håper mest av alt at Maguire klarer å dra med seg han her opp til Manchester:

47403218.thumb.jpg.a5984806e5e21e4009b8949a2a67bf56.jpg

Lenke til kommentar

James ut ja, da er det bare å forberede seg på nedrykkskamp og legge fra seg drømmen om CL.

Helt merkelig ræva det de gjør med kvinnelaget. Manageren slutter i protest, de beste er på vei ut og de man har i kikkerten er... vel, ikke de beste.

Det skal ikke stå på penga heller, så det er kun manglende vilje til å følge opp den satsingen de hadde i starten. Kommer sikkert ikke til å skje noe med Cliff heller.

Lenke til kommentar

Kan jo ikke drive å endre på sponsorene sine logoer. De er ikke til for å se så bra som mulig ut på fotballdrakter. Noen ganger gjør de draktene mindre fine, men jeg synes det er ekstremt sjeldent at det blir så stygt som man skulle tro utifra støyen og diskusjonene de skaper. Så ille er det virkelig ikke. Så lenge pengene renner inn så er jeg mer enn fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...