Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (1 minutt siden):

Hm. blir interessant å se hva som skjer.

Absolutt, og det er jo viktig for Norge også at han går til klubb hvor han fortsetter å prestere og trives. Håper han faller på riktig valg igjen, han traff blink med Dortmund.

Jeg tror det ville vært helt greie muligheter for å score et par mål i et sånt-ish offensivt oppsett:

Haaland
Rashford - Bruno - Sancho
Pogba

Med Greenwood og Diallo i troppen også kan det jo virkelig bli saker om de fortsetter sin utvikling. Men hva skjer med Martial? Kan det være at han nærmer seg en exit etterhvert nå?

Lenke til kommentar

Tror det er endel brikker som må falle på plass for at vi skal klare å overbevise Haaland om at vi er riktig klubb.

Først og fremst er vi nødt til å overbevise veldig denne sesongen, slik at det vil virke realistisk med seriegull og CL-trofe bare vi får han som ekstra brikke. Men er redd for at Tuchel sitt Chelsea prosjekt vil virke enda mer forlokkende for han sommeren 2022. Også må vi bare krysse fingrene for at City og Real Madrid heller har valgt å investere i henholdsvis Kane og Mbappe, slik at det ikke er alternativer for Haaland.

Lenke til kommentar

Tja, Ramos sin kontrakt gikk ut, og Varane sin går ut neste sommer. I tillegg så virker det som om Varane vil bort. Synes ikke det virker så veldig usannsynlig, selv om det er stopperparet i deres XI siden Pepe sine dager i klubben.

Mulig Varane bare er ute etter en bedre kontrakt, men tviler uansett på at Real lar han gå gratis neste år når de kan få rundt €50m for ham i år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener det riktige vil være å beholde Henderson. Han er nesten 7 år yngre enn De Gea som har hatt noen shaky sesonger nå. Til tross for at Henderson ikke er like god på streken så er han bedre på det meste anne mener jeg, spesielt De Geas største svakhet, feltarbeid. Jeg tror vi har mer å vinne på Henderson enn De Gea, sportslig og økonomisk sett. 

Uansett så blir jeg ikke misfornøyd om vi beholder DDG, han er jo fremdeles et av verdens beste keepere når han er i form. Men hva enn som skjer så kommer han alltid til å bli husket og elsket av de fleste United-fans. Han har rett og slett vært en gave.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rett og slett koselig med Heaton tilbake i klubben! Han kjenner nok Solskjær, Fletcher og Carrick veldig godt fra før etter tiden sammen i United, og han er jo et United-produkt.

Liker denne spillerlogistikken hvor det kjøpes og satses på masse unge spillere, men samtidig både holder man på og henter inn erfaring som gjerne kjenner klubben godt. Det er noe av det som kjennetegnet oss før Sir Alex ga seg.

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det stemmer at de forhandler rundt en pris i landskapet 30 millioner euro så kan ikke United la denne sjansen gå fra seg. Det er nærmest et ran for en spiller med potensialet til Camavinga. Får vi inn han kan vi ha en helt gyllen generasjon på gang med Greenwood, Diallo, Sancho, Mejbri, Rashford, McTominay m.flere i ung/halvveis ung alder avhengig av hvem som slår til.
 

Jakobk skrev (7 timer siden):

Spennende om noe kommer til å skje på høyrebacken, særlig om Dalot forsvinner. 

Håper Dalot blir litt til, og fortsetter utlånet. Synes han ble bedre og bedre, og fikk mer spilletid etterhvert. Gjorde en ganske så god figur i EM også, der han ble kastet inn i det på grunn av Cancelo med Covid. Han har fart, fysikk, gode defensive egenskaper og en bra fot. 

Lenke til kommentar

Om Varane og Camavinga kommer inn i sommer har dette vært over all forventning. Men det er da helt tydelig at noen må ut også, så spørs det hvem som forsvinner og i hvilken grad det vil svekke oss. 

Min drømesignering er Kimmich, men det er vel mer eller mindre komplett umulig å få til, og ikke er det noen rykter rundt han heller. Hadde lett ofret Pogba for ham.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...