Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke Sarr svært begrenset spiller, litt som James?

Mener jeg så at Sarr har knapt en eneste vellykket passering sist sesong. Beskrivelser som en kraftigere James er vel det jeg har fått inntrykk av når det kommer til Sarr.

Hentet vi ikke inn en høyreving i går, samt det kommer en til i januar? Må jo være en plan med å la de få spille fremover?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke så mye om Sarr, men husker kampen hans mot Liverpool hvor han var helt enorm. Ser han for meg som en rask og driblesterk spiller med lite sluttprodukt.

ProphetSe7en skrev (4 minutter siden):

Hentet vi ikke inn en høyreving i går, samt det kommer en til i januar? Må jo være en plan med å la de få spille fremover?

Joda, men det er ikke de som sikrer oss tredjeplassen denne sesongen. De er vel først og fremst tenkt for fremtiden, selv om de naturligvis kommer til å få spilletid.

Edit: Sarr hadde 11 målpoeng på 28 kamper i PL i fjor. Helt greit altså. Kilde

Endret av Jakobk
Lenke til kommentar

5 mål og 4 assist hadde han vel, 1.7 driblinger pr kamp.

Jeg også så kampen mot Liverpool, men det er en av de få kampene jeg har sett han spille. Passer vel fint i er lag som ligger lavt og satser på kontringer, men virker ikke helt å være riktig spiller mot lag som ligger lavt.

Men jeg har ikke sett mye av ham, stort sett lest om han.

Lenke til kommentar
OddZen skrev (20 minutter siden):

Er dere fornøyd med det vi har fått inn?

Helt greit fornøyd med signeringene, men litt misfornøyd med det vi ikke har fått inn. Hvis det gir mening.

Har gode forhåpninger til Telles og Van de Beek, og forsiktig optimist på at Cavani kan være et bra tilskudd med sin erfaring og vinnermentalitet i garderoben. En slags mini Zlatan-effekt kanskje? Tror også det var riktig å hente tilbake Henderson nå. Reell konkurranse om keeperplassen.

De unge signeringene er jeg veldig fornøyd med, og liker den strategien godt. 

Når det gjelder spillere ut er jeg fornøyd med å ha blitt kvitt Sanchez og Smalling, og fått sendt unge spillere ut på lån. Blir spennende å følge spesielt Garner, Chong, Levitt og Dalot på utlån og hvordan utviklingen deres blir :)

 

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av de som spiller bak Martial/Cavani, dvs Rashford, Bruno og Greenwood, har vi vel bare tre spillere, James, Donny og Mata, om vi låner ut Lingard.

Litt knapt vil jeg si. Så om det skjer må det vel bety at Ole ser for seg at Pellistri vil få muligheten ganske så raskt, og/eller at Cavani også kan brukes ikke bare som ren spiss.

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (53 minutter siden):

[...] Er på venstrekant vi har litt lite dekning nå faktisk! 🤣 Men regner med Pellistri eller Diallo kan fungere der og?

Begge har spilt mest høyrekant, men også noen kamper på venstresiden. Så kan regne med at begge er best på høyrekanten.

Vi har jo spillere som har sin beste posisjon på venstre i tillegg til at Martial er god i posisjonen, så det bør holde.

ProphetSe7en skrev (47 minutter siden):

Håper vi får inn en solid stopper i januar sammen med et arbeidsjern på midten som er bedre enn Matic, Fred og McT.

Helt enig, og hans beste posisjon bør være defensiv midtbane. Vi trenger ikke flere indreløpere, som Pogba, Fred og McTominay når Bruno og van de Beek også har masse erfaring i rollen og er gode i den.

Når vi får inn en høyreving av høy klasse, og en defensiv midtbanespiller, så har vi egentlig god dekning, men trenger å oppgradere noen posisjoner. For eksempel midtstopper.

Laget et dekningskart hvor spillerne kun vises i sin beste posisjon.

image.png.38eb5db89f39654b49d7bf655bb57cbc.png

 

 

Endret av Jakobk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (3 timer siden):

Bra det der, men jeg foretrekker Van De Beek fra start foran Pogba. Pogba har hatt en nedgående kurve ei stund. 

Pogba bør hviles sånn jeg ser det, Solskjær burde ikke startet med han i PL enda.

Han var knallbra i vår/sommer umiddelbart etter han kom tilbake fra skaden/operasjonen, så gikk det nedover. Han virket sliten da. Nå denne sesongstarten har han hatt Covid-19, misset det meste av oppkjøring og burde slik jeg ser det ikke spilt i Premier League men i ligacupkampene. Ser bare sliten ut, og virker ikke å være helt klar til spill. Tar ikke returløp i det hele tatt. Prestasjonene har ikke vært i nærheten av det vi vet at han er god for! 

Skulle helst sett at han ikke ble tatt ut på landslaget nå, men vi får jo se hvordan det går der. Vår klart beste spiller når han er i form, så håper han er tilbake i ordentlig slag snart.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg tar sjansen på en spådom for de to kommende overgangsvinduene, forutsatt at listen over hovedmål stemmer.

Ake er jo bare å glemme, han ble plukket opp av City.

Sancho og Upamecano var tilsynelatende for dyr i sommer, og uten at de signerer nye kontrakter vil prisen gå ned både i januar og enda mer neste sommer. Hadde vi hatt en posisjon der spillerne absolutt ønsker seg til oss hadde dette vært til vår fordel, men slik er det dessverre ikke lengre.

Nå vil de være overkommelig for langt flere klubber med tanke på pris, vi har kanskje ikke cl å tilby lenger, vi er kanskje ikke med å kjemper om medalje i noen turneringer og er generelt langt mindre attraktive enn andre klubber.

Så da må det kompenseres for, noe som betyr absurde agenthonorarer og lønninger for å få inn ettertraktede spillere.

Alt i alt tror jeg vi kan glemme både Sancho og Upamecano om de fortsetter utviklingen de har hatt. 

Mitt drømmesenario er at noen av ungguttene vi har hentet inn de siste to årene snart er klar for å ta steget. Med tanke på hvor dårlig vi er i enkelte posisjoner så bør mulighetene være til stede. Nå vet jeg lite om hva talenter vi har i klubben, men de har hentet mange de siste årene så en får stole på at de har gjort noe riktig her og at resultatene snart viser seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Legger ved denne her:

Filtvedt hevder å vite laget United stiller i kveld, så når laget kommer blir det en grei måte å se hvor gode kildene hans virkelig er og igjen verifisere om infoen han har kommet med rundt Sancho stemmer.

EDIT: Laget stemte ikke, og Filtvedt har enten dårlige kilder, fått feil informasjon eller så har laget blitt endret ganske så mye fra tidligere i dag :)

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ser faktisk ut til at han blir United-spiller.

Noen søk avslører at han er en 19 år gammel ecuadoriansk defensiv midtbanespiller som spiller hjemme i Ecuador. Har fire landskamper og en goal. Milan og Juventus skal ha vært etter ham, og hans store forbilde er Antonio Valencia. 

Stussa litt på denne, noen som har kødda på Wiki 😂

1949785746_Skjermbilde2020-12-22kl_21_53_28.thumb.png.487f0cb92afc2307290755a46d090361.png
https://en.wikipedia.org/wiki/Moisés_Caicedo
https://en.wikipedia.org/wiki/Jonny_Hansen_(footballer)

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...