Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teal. skrev (2 minutter siden):

Tydeligvis... ?

 

Talenter er jo én av grunnstammene i klubben. United har bestandig (under SAF) vært en god blanding av talent, erfaring og superstjerner, og perfekte spillere vokser ikke på trær. Jeg utfordrer deg til å fortelle oss hvilken god høyreving vi hadde sist, og når det var? 

Lenke til kommentar
bshagen skrev (8 minutter siden):

Talenter er jo én av grunnstammene i klubben. United har bestandig (under SAF) vært en god blanding av talent, erfaring og superstjerner, og perfekte spillere vokser ikke på trær. Jeg utfordrer deg til å fortelle oss hvilken god høyreving vi hadde sist, og når det var? 

United er ikke lenger styrt av SAF. Han utrettet ting med middelmådige spillere som var på kanten til umenneskelig. Sier seg selv at Ole ikke kan replisere det.

Har ingenting mot å hente utenlandske talenter så lenge de er helt fenomenalt gode, som f.eks Cherki fra Lyon eller Camavinga fra Rennes. Virker dog som om det har blitt en norm å bare la slike spillere dra til Madrid uten en gang å legge inn bud.

Siste gode høyreving var vel Di Maria. Verdensklassespiller som UTD ruinerte totalt.

Lenke til kommentar
Teal. skrev (1 minutt siden):

Siste gode høyreving var vel Di Maria. Verdensklassespiller som UTD ruinerte totalt.

Han ble ikke ruinert av United. Han hadde et holdningsproblem, og ville ikke være i klubben. Han ble ranet, og slet nok med psyken. Kona hatet Manchester. Han har vært klasse for PSG så ble ikke ruinert.

Lenke til kommentar
bshagen skrev (Akkurat nå):

Jeg spør igjen jeg. Når hadde United en skikkelig god høyreving sist? En som var klasse over tid? 

Ronaldo, men man kan jo faktisk ikke forvente å hele tiden ha en sånn spiller på høyrevingen. Om det er standarden blir det jo tilnærmet umulig å kjøpe spillere.

Lenke til kommentar
Teal. skrev (10 minutter siden):

Ronaldo, men man kan jo faktisk ikke forvente å hele tiden ha en sånn spiller på høyrevingen. Om det er standarden blir det jo tilnærmet umulig å kjøpe spillere.

På sitt beste så var Ronaldo på venstre siden. Poenget var at du vil ha en spiller NÅ og ikke en spiller som blir bra om "5 år", og jeg ber om siste klassespiller på vår høyrekant. Høyrekanter er ikke enkle å finne, Jakob nevner Valencia - men en godbit i United var Beckham - vår siste ordentlige klassespiller på høyreving i mine øyne. Slike kommer ikke i ett transfervindu, de dyrkes. Det er snart 20 år siden vi hadde ham i klubben, men det er kun dette du ser etter? Selvsagt skal vi ha inn talenter folkens! :D

EDIT: Nå fikk jeg meg selv til å føle meg gammel :(

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...