Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Hvis Nani forsvinner i januar vil jeg at United prøver seg på Ashley Young. Dere kan si hva dere vil, men etter min mening er han balløyas definitivt beste venstreving. Han har det aller meste. Han har fart, kirurgisk presisjon, kreativitet og kan lett finte av sin mann. Etter min mening Villas beste spiller. Når jeg ser på Aston Villa spille, og Agbonlahor og Young herjer sammen, så blir jeg litt retorisk lei meg. Det er skremmende likt hvordan Ron & Roon lekte seg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, her må eg leite fram igjen FM09 forstår eg. Trur eg har kjøpt Hovland i alle gamane eg har spelt, og han har overbevist på sågodt som alle nivå. Spennande å sjå kva han kan få til på Carrington, men etter ein sesong som hovudsakleg har blitt øydelagt av skader, så er det vel ikkje så veldig truleg at han gjer nok til at United ender opp med å gjere noko med han.

Lenke til kommentar

Dzeko hadde vært konge! Jeg vil mye heller se han i United enn Villa. Han kommer til å bli billigere enn Villa, han er noen år yngre, og jeg tror faktisk han vil gjøre det bedre i England grunnet fysikken hans. Dzeko er en komplett spiller som scorer både med høyrebeinet, venstrebeinet og hodet. Han er (relativt) rask, sterk og en god avslutter.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...