Gå til innhold

Post de styggeste bildene av deg selv. RPP@retardmode. INGEN poster uten bilde!


j--

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Retard på Landsskytter stevnet. det nederste er i Østfold meg -15 grader.

Skammelig pipeføring på det første bildet. Skammelig. Håper du fikk straffepush. post-142498-1258925868_thumb.jpg

 

ikke vær så kjepphøy da :p du skjønner da at dette var våpen som var satt fast med en liten vaier og at det ikke var ammunisjon i. Det er ikke samme reglene som i Forsvaret der og da, når unger på 10 år får ta ladegrep og lignende på MG-3 og MØR så sier det litt.

 

så please alle som klager på sånne detaljer for det er en del! ikke bry dere, jeg er ikke i Forsvaret på noen som helst måte eller fått opplæring i AG-3.

Det bør det være. Det virker rart hvis du får lov til å tafse på skarpe våpen (også uten ammunisjon) uten å i det minste ha fått beskjed om "ikke pek på folk. Uansett." Det er ikke så vanskelig. Og du viser en forkastelig holdning til våpen. Skjerpings.

 

Sa du ikke at det var på landsskytterstevnet? Hva gjorde du der, om du ikke sjøt?

 

post-142498-1258927305_thumb.jpg

 

Jeg føler alle bilder av meg passer inn her :p

Lenke til kommentar
Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med p_report.gif og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend".

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Flere innlegg uten bilder er slettet.

 

Dett innlegg slås sammen med quote av tidligere innlegg fra moderator for å ikke volde samme skaden til tråden selv :-)

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...