Gå til innhold

Hvilken reciever til hjemmekinoanlegg?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal snart åpne lommeboken for å 'investere' i hjemmekinoanlegg. Jeg har vel nå peilet med ut 3 forsterkere som det står mellom, og kunne gjerne fått noen innspill på hvilken av disse om kan anbefales, sliter litt med å finne godt sammenligningsgrunnlag på nettet.

 

Onkyo TX-SR507

Yamaha RXV465

Pioneer VSX-519V

 

Blir hovedsaklig til film. Også om noen har et eminent forslag til et 5.1 sett til en av disse ville jeg også blitt veldig takknemmelig, har sett på høyttalere som Energy Take Classic settet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle onkyomodellene som ender på 7 er siste modellene. forrige serie hadde 6 som siste, og ja 607 er en større modell enn 507, største og dyreste i serien er vel 907 tror jeg sånn på stående fot uten å slå det opp.

Jeg endte opp i fjor med en onkyo 876 og er godt fornøyd med den, stod mellom yamaha og onkyo.

De kom noenlunde likt ut i tester men valgte onkyo tilslutt da jeg fikk ett godt tilbud på elkjøp på den modellen jeg luktet på

 

Pioneer valgte jeg bort da de i alle år når de gjelder hifi, lyver så det griner når det gjelder ytelsen til forsterkerne de har laget. skryte watt til de grader. kan hende de er blidt bedre men fristet ikke for meg.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
alle onkyomodellene som ender på 7 er siste modellene. forrige serie hadde 6 som siste, og ja 607 er en større modell enn 507, største og dyreste i serien er vel 907 tror jeg sånn på stående fot uten å slå det opp.

Jeg endte opp i fjor med en onkyo 876 og er godt fornøyd med den, stod mellom yamaha og onkyo.

De kom noenlunde likt ut i tester men valgte onkyo tilslutt da jeg fikk ett godt tilbud på elkjøp på den modellen jeg luktet på

 

Pioneer valgte jeg bort da de i alle år når de gjelder hifi, lyver så det griner når det gjelder ytelsen til forsterkerne de har laget. skryte watt til de grader. kan hende de er blidt bedre men fristet ikke for meg.

 

Det er riktig, bortsett fra at 907 ikke eksisterer. Det ble laget tre nye modeller. NR1007, NR3007 og NR5007.

Endret av Chosiso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...