Gå til innhold

Hvilke mobiltelefoner er bra å gi som julegave?


tritrech

Anbefalte innlegg

Hei. Julen begynner å nærme seg, og jeg begynner å få inn noen punkter fra noen ønskelister. Og siden jeg ikke er så oppdatert på teknologifronten så lurer jeg på hvilke mobiltelefoner som er de "kuleste" for alderen 16 år. Han var ikke sikker på hvilken telefon han ønsket seg. Så jeg tenker da å kjøpe en, og eventuelt bytte den hvis det blir feil telefon. Men allikevel så har jeg jo lyst til å komme med en litt seriøs telefon under juletreet også.

 

Er det noen som har noen forslag?

 

Takker for svar!

Endret av tritrech
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker jo at en HTC Hero til en sekstenåring er veldig spandabelt? Greit hvis du tjener veldig godt eller skal kline til skikkelig, men utenom det så legger du bare lista for fremtidige utgifter .. :-p

Det er jo tross alt en ganske så dyr telefon.

Jeg ville heller anbefalt en HTC tattoo. Den er å finne ganske så billig med eller uten binding til et abonnoment, samt at den tilbyr veldig mye av det samme som HTC Hero av funksjoner.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om det er nødvendig og bruke 4000 på en mobiltelefon, du må nesten spør deg selv om du tror 16 åringen kommer til og bruke GPS, surfe mye på nettet, laste ned programmer fra nettet, bruke mobilen til å svare/sende mail.. Folk flest som ikke har noen særlig interesse for mobiltelefoner/data ønsker helst en telefon som har bra kamera eller god MP3 spilling eller begge delere, samt at den er god til å ringe og sende sms..

 

God til mp3spilling og til å se filmer på og touchscreen:

Nokia 5800 telefonen koster circa 2500..

 

God mp3 spiller, bra kamera og vanlige taster:

Sony Ericsson w995 koster circa 3000,-

W995 ble kåret til årets mobiltelefon og årets musikktelefon her på amobil..

 

En stilig telefon som ikke alle andre har med samme OS som HTC hero:

HTC tattoo til circa 2500.

 

Dette er også kule mobiler til en billigere pris..

 

HTC Hero er jo en toppers telefon og blir garantert en suksess, men det er en viss fare for at du betaler for mye mer enn nødvendig.. Men på andre siden vist personen kommer til og bruke telefonen til alt mulig så er jo HTC Hero perfekt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...