Gå til innhold

F.E.A.R 2 project origin slutten[SPOILER ALERT]


Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre om det er noen som har kommet gjennom dette spillet? for du verden for en avslutning på spillet, det var helt fullstendig uforventet xD

 

hvem skulle trodd de faktisk skulle ha sex?

 

 

Jeg må si jeg likte veldig godt dette spillet, var kult å spille, historien var grei,skuespillet greit, action sekvensene var meget stilige noen av dem og så hadde dette spillet muligens noen av de kuleste sekvensene på ett spill noensinne

når f.eks man kommer ut i gata så møter man på en sånnen zombie-telepatisk fyr og han hilser til "noen" i andre etasjen med kofferten. Eller i kinosalen hvor veggen der lerrete skal være er borte og han der keegan står og ser på "filmen"

 

 

Jeg fant ikke noe særlig til en annen FEAR2 tråd(selv om det sikkert er, syntes bare søkefunksjonen fant alt annet av tråder enn det jeg ville ha)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det seriøst ingen som har kommet igjennom dette spillet? :O er så irriterende å oppleve den slutten og så er det ikke en levende sjel som faktisk har completa det.O

 

Nei, dette spillet er kjent som noe av det vanskeligste man kan spille av spill.

Man kan vel telle på en hånd hvor mange i hele verden som har klart å fullføre det, så du får nok ikke mange norske treff her.

Tror kanskje du er den aller første i Norge til og med...

Lenke til kommentar

Oo <3

 

Syntes da F.E.A.R 2 slutten SUGDE HARDT !

Hadde gledet meg til og komme inn i det jævla atomkraft værket som du må drepe srika en million replicas for og komme til og alt som skjer er at du blir voldtatt av Alma?...

 

Værste slutten ever, det bare endte så altfor brått og uventet. Og jaggu blei ghost kjerringa gravid og :p

 

 

Håper dere mener ironi med at det er et av verdens vanskeligste spill og fullføre?... Let som en plett men det mest SYKE spillet ever, aldri vært så pisse redd før. Spessielt når du er nede i den mørke kjelleren i skolen :( Blir pause trykking sirka hvert 5 sekund :D

Lenke til kommentar

det var jo genialt! ingen som forventet at det skulle skje! de måtte jo gjøre noe for å lage 3eren ^^

syntes dessverre det ikke ble så skummelt, men definetly blandt de skumleste, men jeg var ikke pissredd :( de skytesscene gjorde at jeg følte meg udødelig, og når man faktisk kan skyte spøkelser(???) så gjorde det ikke så mye, men at alma begynte å angripe(sånn gjør galne kåte damer tydligvis) så var det mer sånn(å fy faen da gidd) enn (oh jesus nåå skremte du meg) synes spillet i seg selv var moro, men det lagga som faen pga drit pc :(

 

Men jeg måtte gjenomføre det og iallefall si jeg har kommet gjennom alle utenom 1 fear spill :p og vet ikke om jeg gidder å spille det expansion packet siden de sier det ikke er bra i det hele tatt xD

Lenke til kommentar

Expansion pakken fear 2: reborn er ikke så scary siden ikke alma er med, du bare styrer en av replica soldatene som får egene meninger og følger etter en stemme :p

 

Det som var med FEAR 2 var at jeg til så grader kunne skvette ut av stolen noen ganger og jeg fikk frysninger altfor mange ganger, måtte noen ganger manne meg opp ordentlig for og klare og gå rundt neste hjørne.

 

Nå spillte jeg også med full surround, maks grafikk, alene hjemme, 100% mørkt romm på natten og veldig mørk brightness.

 

Det at det er så grøssent er det eneste som gjør det bra, kan bli altofr kjedelig og bare drepe en milliard soldater veit jeg :p

Lenke til kommentar

hehe men føler det var greiere å drepe en milliard soldater til FEAR enn å drepe en milliard i uncharted 2(det var det eneste minuset i uncharted:( )

men jah skummelt til tider men føler det ikke kommer opp til doom 3 og penumbra:overture(du verden så skremt du kan bli bare av lyder og med tanke på at du ikke har en shotgun og slow-motion effekt som kan få deg til å eie alt og alle)

men men :) ikke det verste spillet jeg har spilt i år uansett :) (cod 5 fortjener den tittelen, du verden for noe piss, snakker ikke om mw2 for de som tror det altså :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...