Gå til innhold

15-17'' LCD i 1600x1200 Hvorfor ikke?


MrLee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg også er litt dumt. Hadde en 19 Tommers CRT inntil nylig som jeg brukte i 1600 x 1200. Dette gir en helt fantastisk god plass på skrivebordet, og er utrolig kjekt nesten uansett syntes eg. Dessverre måtte eg selge skjermen da den tok for stor plass på den nye plassen jeg havna på.

 

Det endte med at jeg kjøpte en Hyundai Q17S som jeg egentlig er veldig fornøyd med, men som jeg gjerne skulle ha kunnet kjøre 1600 x 1200 på. Fatter ikke hvorfor de ikke kan lage en 17 eller 18 tommers LCD med den oppløsninga. Da hadde jeg tatt den med en gang.

Lenke til kommentar
Det er liksom "normalt" med max 1280x1024 oppløsning på lcd skjermer opp til 17" (og 19"?)

 

Er litt vanskelig å forklare men jeg har aldri sett noen laptop pcer på 15" med 1600x1200 opppløsning.... :shrug:

 

Da har du ikke sett Dell sine laptoper, jeg har en på jobben med 1600x1200 oppløsning og 15" skjerm. Det er egentlig litt for høy oppløsning, for 1400x1050 passer bedre på 15" på laptop.

 

Men jeg har selv også lurt på hvorfor noe slikt ikke finnes for LCD (standalone) skjermer.

Lenke til kommentar
1600x1200 er ikke for stort, du må visst bare oppgradere øynene dine...selv har jeg v2.51 av menneskeøyet, og Skjermen er glimrende!  :lol:

 

1600x1200 er liksom det nest største oppløsningen i dag......og jegsynest en slik oppløsning på en 15" er litt i meste laget, men men......17-18" har vanligvis i dag 1280x1024 oppløsning det er en slags "standard", men det finnes sikkert spesielle merken eller spesiellem odeller med høyere oppløsning, selv om jeg aldri har sett noe slikt da :shrug:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...