Gå til innhold

Abit IC7-G


Mio

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som har link til noen tester til dette hovedkortet?

Vet ikke helt hva jeg skal velge av Abit eller MSI når jeg skal velge HK til en P4 800mhz FSB

Har AMD og MSI nå,har vært veldig fornøyd med det.

Har lest at MSI har litt problemer med bios for tiden på noen kort,stemmer dette?

Noen som kan anbefale et godt HK til en P4 800mhz FSB? (må være med raid)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI 875P Neo

 

ABIT IC7-G

 

Det står mellom disse 2 kortene,men jeg har ikke helt bestemt meg enda.

Har ikke hatt Intel siden min gamle P2 400mhz, kjørte da Abit som var veldig stabilt.

Hva hadde dere andre valgt av disse kortene? sitter og leser en del om disse kortene nå :)

Har hatt 2 MSI kort til AMD nå..og ikke hatt noe problemer med dem.

Vet ikke om MSI er like bra til Intel?

Det er vel nesten det samme hva man velger? får vel bra ytelse uansett håper jeg.

Lenke til kommentar
Jeg tror nok at begge disse kortene er meget bra. Det er imidlertid enkelte som har hatt trøbbel med MSI 875P NEO-FIS2R.

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...i+875p+neofis2r

Jeg tror nok at det kommer bios oppdateringer som retter på dette etterhvert, men jeg er iallefall glad jeg valgte Asus denne gangen.

 

 

jeg har ikke planer med overklokking med det første.

Skal gå for en 3.0ghz bare den faller ned til rundt 3000 kr klassen.

De bør da fikse den biosen med stunder :)

Bare kortet er stabilt,så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Jeg har lest om flere som har hatt problemer med MSI sitt 875 hk enn med Abit sitt 875 hk.

 

Selv har jeg IC-7 (ikke G) og kan si med en gang at det er det råeste hk jeg noen gang har eid.

 

Det må jeg også innrømme...

Aldri har minnet klart å slått prosessoren i PCmark 2002

Begge ligger på 7000+

Lenke til kommentar

Msi kortet har alt, det har også veldig bra innstillinger i bios, der er vel egentlig få eller ingen som har så mange valg. Dette er også et dønn stabilt hk, MEN problemet er at uansett hva du stiller biosen på så kjører det med std innstillinger dette er ikke en feil i kortet men en biosfeil som jeg tror vil bli rettet ganske kjapt med en biosoppdatering fra MSI.

Abit hadde noe av de samme feilene, men disse skal vistnok vere rettet.

Så hvilket kort du velger blir vel heller en smakssak da alle 800 mhz kortene ligger temmelig likt i de fleste tester.

Lenke til kommentar
Så hvilket kort du velger blir vel heller en smakssak da alle 800 mhz kortene ligger temmelig likt i de fleste tester.

Det er faktisk sant, i alle testene jeg har lest hittil har alle i875 kortene ligget ganske likt. Og de som har "vunnet" har ofte det ved bundel'en som fulgte med.. Smaksak er din sak 8)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...