Gå til innhold

Nytt gamer kabinett!


Anbefalte innlegg

Ok , her er saken! Jeg skal ha et nytt pent kabinett. Med god kjøling! Har sett en del på suntek men de har jo bare 2 vifteplasser! Og det lover jo ikke godt! Syns chieftec er et fett nokk design , men de er så "åpne kabinetter" syns jeg! Noen som har noen anbefalinger ! Laner ganske mye!

BTW : Ikke kom med Antec Lanboy! Kab skal helst være over 45 cm høyt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje kjøp Suntek vis du skal ha god kjøling!!! Har det sjøl og det har bare ein "utvendig" vifte, den andre er for å sirkulere den interne lufta for å kjøle hdd. men kabinettet er vanvittig stilig så¨med kabinett vifte i bunn under hddene blir det bar. det er billig og det tar ikke mange minuttene å lage et 92mm hull og montere en vifte. har ikke gjort det ennå pga at jeg er hybelboer for tida men om 3 uker blir det modding!!! men uten om at mod er påbudt kan jeg anbafale Suntek kabinettet!!!

Lenke til kommentar
Ok , her er saken! Jeg skal ha et nytt pent kabinett. Med god kjøling! Har sett en del på suntek men de har jo bare 2 vifteplasser! Og det lover jo ikke godt! Syns chieftec er et fett nokk design , men de er så "åpne kabinetter" syns jeg! Noen som har noen anbefalinger ! Laner ganske mye! BTW : Ikke kom med Antec Lanboy! Kab skal helst være over 45 cm høyt!
Lenke til kommentar

Addtronics 7896 A som finnes på microplex.no til 960kr. Veldig gode utbyggingsmuligheter siden det er eit servertower med plass til rundt 10 vifter. Det finnes også ein modell med dør addtronics.com (modell cl7220)

Det er i vert fall over 45 cm. (67cm)

Er i vert fall dette eg skal kjøpe, og lage ein konge casemod av.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...