MatIsa Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Hei, jeg lasta ned Norton PartitionMagic for å dele opp harddisken i flere partisjoner. Men, når pc'en restarter seg, så står det "Norton PartitionMagic" og noe andre greier. Det står "press any key to dismiss" eller noe, men når jeg trykker på en knapp, så skjer det ingenting. Den kommer til 24%, også kommer det "error 732". Noen som vet hva det kan være?
geir__hk Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Hvor lasta du det ned ifra? Prøv heller Gnome Partition Editor.
MatIsa Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Hvor lasta du det ned ifra? Prøv heller Gnome Partition Editor. Jeg lasta det ned fra symantec sin side. Skulle gjerne prøvd det Gnome-programmet, men jeg kommer meg ikke inn på pc'en i hele tatt.
MatIsa Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Prøv å starte i sikker-modus (Safe-mode) Gjør man det i BIOS? BIOS'en er nemlig det eneste jeg får tilgang til. Norton PartitionMagic kommer rett etter windows-logoen(btw,har windows 7). Det står press any key to quit, men, som sagt, ingenting skjer. Etter omtrent 5 sek, så begynner partisjonen. Kommer til 24% før den 732-erroren kommer opp, hvor det står "error 732 - computer will now restart. Press any key to continue."
pstub Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Så fort BIOS er ferdig med å poste trykker du på F8 som besatt FØR du ser Windows-logoen! Da skal du få opp en lang rekke alternativer! Dog kan det være vanskelig å få maskinen opp og gå om Norton har fått begynne å flytte på dataene... Men det BEHØVER ikke å være noe problem. Lykke til!
MatIsa Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Så fort BIOS er ferdig med å poste trykker du på F8 som besatt FØR du ser Windows-logoen! Da skal du få opp en lang rekke alternativer! Dog kan det være vanskelig å få maskinen opp og gå om Norton har fått begynne å flytte på dataene... Men det BEHØVER ikke å være noe problem. Lykke til! Takk! Skal prøve det.
Syar-2003 Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Norton Partition Magic 8.0x funker kun opptil og med XP. Er det Vista eller Win7 du har gjort det på er du ille ute .
MatIsa Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Norton Partition Magic 8.0x funker kun opptil og med XP.Er det Vista eller Win7 du har gjort det på er du ille ute . Ja:(
johome Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Har vært mye tull med Norton Partition Magic. Gparted som er foreslått tidligere er et godt alternativ. Da må du brenne programmet på CD , og deretter boote opp på nytt. Paragon Virtualization Manager er også gratis , og funker veldig bra.
Syar-2003 Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Symantec fikk Partition Magic da de overtok PowerQuest. Siden den gang er PM8 blitt et EOL produkt. Mangel/tapt kildekode , hvem vet . Dette er fra Symantec's forum Aug 2008 Unfortunately, there are no plans to update Partition Magic for compatibility with Windows Vista. I apologize for this inconvenience. Tony Weiss Norton Forums Community Manager Symantec Corporation http://community.norton.com/norton/board/m...message.id=9#M9
MatIsa Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Da tror jeg den eneste muligheten er å formatere c:/-partisjonen min. Har prøvd alt det dere har sagt, men ingenting funka. Norton PartitionMagic starter uansett. Har til og med prøvd å boote med en annen harddisk, men ingenting endra seg. Takk for hjelpen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå