Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Norton PartitionMagic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lasta ned Norton PartitionMagic for å dele opp harddisken i flere partisjoner.

Men, når pc'en restarter seg, så står det "Norton PartitionMagic" og noe andre greier. Det står "press any key to dismiss" eller noe, men når jeg trykker på en knapp, så skjer det ingenting. Den kommer til 24%, også kommer det "error 732".

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøv å starte i sikker-modus (Safe-mode)

Gjør man det i BIOS? BIOS'en er nemlig det eneste jeg får tilgang til. Norton PartitionMagic kommer rett etter windows-logoen(btw,har windows 7). Det står press any key to quit, men, som sagt, ingenting skjer. Etter omtrent 5 sek, så begynner partisjonen. Kommer til 24% før den 732-erroren kommer opp, hvor det står "error 732 - computer will now restart. Press any key to continue."

Skrevet

Så fort BIOS er ferdig med å poste trykker du på F8 som besatt FØR du ser Windows-logoen! Da skal du få opp en lang rekke alternativer! Dog kan det være vanskelig å få maskinen opp og gå om Norton har fått begynne å flytte på dataene... Men det BEHØVER ikke å være noe problem.

Lykke til!

Skrevet
Så fort BIOS er ferdig med å poste trykker du på F8 som besatt FØR du ser Windows-logoen! Da skal du få opp en lang rekke alternativer! Dog kan det være vanskelig å få maskinen opp og gå om Norton har fått begynne å flytte på dataene... Men det BEHØVER ikke å være noe problem.

Lykke til!

Takk!

Skal prøve det.

Skrevet
Norton Partition Magic 8.0x funker kun opptil og med XP.

Er det Vista eller Win7 du har gjort det på er du ille ute .

Ja:(

Skrevet

Symantec fikk Partition Magic da de overtok PowerQuest.

Siden den gang er PM8 blitt et EOL produkt.

Mangel/tapt kildekode , hvem vet .

Dette er fra Symantec's forum Aug 2008

Unfortunately, there are no plans to update Partition Magic for compatibility with Windows Vista. I apologize for this inconvenience.

Tony Weiss

Norton Forums Community Manager

Symantec Corporation

http://community.norton.com/norton/board/m...message.id=9#M9

Skrevet

Da tror jeg den eneste muligheten er å formatere c:/-partisjonen min. Har prøvd alt det dere har sagt, men ingenting funka. Norton PartitionMagic starter uansett. Har til og med prøvd å boote med en annen harddisk, men ingenting endra seg. Takk for hjelpen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...