Jump to content
Sign in to follow this  
PgUp

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen

Recommended Posts

Tenkte vi kunne ha en dedikert tråd til våpna i Cod6? Hvilke foretrekker dere? Må si jeg liker Scar veldig godt, men også m4.

Finnes det stats chart over våpna, slik man får tak i til cod4/5?

Har ikke fått så alt for mange våpen enda, men m4 m/RD er en klar favoritt så langt.

Jeg så på forumet før jeg kjøpte spillet at man kunne ha red dot sammen med silencer, noen som kan si hvordan dette skal gå??

Må si M4A1 med USP .45 er favoritten denne gangen også :p Har ikke kommet så langt så har ikke testet andre våpen så mye enda. Syns det er dumt de ikke har den vanlige MP5 lenger :(

Edit: For å få 2 attachments må du ha en perk som heter "bling". Aner ikke når man får den.

Edited by shaker

Annonse

Bruker Famas med red dot, og Spas 12 som secondary. Med stopping power så blir denne ganske bra.

Fant også en barrett 50 cal, med silencer og acog. Den var ganske knall.

Så langt liker jeg M4 og SCAR, den første maskinpistolen er også ganske fin. Favoritten er M4 med Bling og heartbeat sensor + FMJ. Når jeg får ekstended mags til M4 er det over på SCAR. :)

Favoritten er nok SCARen hittil. Den er nice, spesielt med thermal. Hvis man kliner til med scavanger og stopping power så kan man holde det gående.

Vet, men føler nesten jeg løper rundt med en dårlig wh. Føler meg über feig:P Thermalen er artig den, men jeg synes de godt kunne ha droppet den. Går jo ikke an å snike seg rundt når alle løper rundt med den:P

Full Metal Jacket. Så vidt jeg forstår er det Deep Impact fra CoD4 byttet til attachement. Litt ulogisk ettersom omtrent all standard ammo som skytes fra militære våpen er FMJ, men så er det ikke høyden på realisme heller i dette spillet. Steel core ammo hadde nok vært mer logisk, men det høres ikke like "tøft" ut, eller er like kjent som "FMJ"

Edited by MrLee