Gå til innhold

Call of Duty Modern Warfare 2 og Valve


Anbefalte innlegg

Valve er tydeligvis helt overlastet i kveld.. Etter at CoDMW2 kom ut..

Først fant jeg to dvd'er i coveret, men Valve ville helst installere ved nedlasting.. Men, ved å oppdatere Steam, aktivere spillet, og deretter velge reinstall fra DVD, så begynte installasjonen fra DVD.. Som gikk MYE raskere enn 6-7timer som steam foreslo.

Hvorfor opplyser de ikke om det på Valve/Steam tro ?

 

MEN, jeg får ikke spilt.. "Steam-servers to busy, please try again in a few minutes."

 

Hvorfor i all verden må jeg innom steam/Valve for å spille singelplayer da ?

 

Noen bedre råd, enn å vente noen minutter og prøve igjen ?

 

 

(Husker også jeg kjøpte en add-on til BF2021, UTEN dvd i coveret.. Brukte 3 dager og 15 mail til support på å komme igang, pga elendige svar fra support. Håper ikke Valve blir like ille.. For da er det slutt på spilling.. )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må innom steam for å spille singleplayer fordi det er et verktøy mot piratkopiering. Hvis du må aktivere (dekryptere filer?) via steam så finnes det ingen andre muligheter. De har lagd dette systemet nettopp for at ingen skal kunne unngå det. Når du kjøper spill hos steam trenger du aldri å bekymre deg over manglende dvd, det eneste du får er en kode, og den trenger du ikke engang huske eller skrive, den blir lagt til kontoen din automatisk når du kjøper spill derfra.

 

Vet ikke hvorfor spillet insisterer på å installeres fra steam, men det er klart det går fortere å installere det fra dvd-platen enn over internett.

Lenke til kommentar

Vel, endelig inne.. Tok sin tid.. Men kom gjennom Steam til slutt.

Virker som om det ble lastet ned en fil til pc'n min.. Så var spillet igang..

WOW, det var overraskende bra grafikk synes jeg..

Gjenstår å finne ut hvordan spillbarheten er da..

 

Antar Steam var så opptatt, fordi det sikkert er mange som går for nedlasting automatisk.. Siden det er det spillet gjør automatisk.

Lenke til kommentar

Fant ut av det.. På steam sine sider..

 

Using Steam launch options to install from disc

 

1. Log in to Steam and click the My games tab.

2. Right-click on the game, select Delete local content, and confirm.

3. Insert the first disc into your computer.

4. Close Steam (File > Exit).

5. Go to the Start button and select Run (XP) or type Run in the Search box and choose Run from the list (Vista).

6. In the Run window type:

 

"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:

 

Replace E: with the CD/DVD drive you are installing from if is not correct.

Replace C:\Program Files\Steam if your Steam installation is not in the default location.

7. Press OK. Your installation should continue from the disc.

 

 

Dette funka for meg.

 

 

 

Leif Ivar

Lenke til kommentar

Den begynte å installere fra steam her også, men jeg leste via steam sitt forum at du kunne stoppe downloaden og cleare content eller noe,så det fungerte med diskene her til slutt.

MEN...jeg surret med installeringen, og etter at jeg var ferdig med den klikket jeg på spillet i steam, men det skjedde ikke noe.Det kom heller ikke opp noen beskjed om at noe var feil etc etc..

Jeg fikk hverken startet cod2 sp eller mp nå.

Må spillet kontakte steam eller noe for "godkjenning" før man får spilt single player delen? jeg kan svært lite om steam her ;)

Endret av Mio
Lenke til kommentar

Ok, Multiplayer funka helt fint.. Sto riktignok etellerannet om å åpne visse porter UDP eller noe.. Men spillet funke helt fint, TOPP hastighet også.. Ingen LAG..

 

Eneste minuset for min del er vel at brukerkontoen min er tydeligvis linket opp mot fullt navn.. Hadde foretrukket PriestXX navnet..

 

Noen som vet hvor man evt kan endre det ? Er det på steam ?

Lenke til kommentar
Ok, Multiplayer funka helt fint.. Sto riktignok etellerannet om å åpne visse porter UDP eller noe.. Men spillet funke helt fint, TOPP hastighet også.. Ingen LAG..

 

Eneste minuset for min del er vel at brukerkontoen min er tydeligvis linket opp mot fullt navn.. Hadde foretrukket PriestXX navnet..

 

Noen som vet hvor man evt kan endre det ? Er det på steam ?

 

Da må du vel endre det navnet du har på steam ja... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...