Gå til innhold

[Løst]Hva skjer med Kate i slutten? (GTA IV) [Spoiler warning]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å nettopp ha fullført spillet forstår jeg ikke helt hva som har skjedd med Kate.

Valget jeg tok underveis i spillet var Revenge

Etter å ha tatt Revenge-oppdraget, er det Roman sitt bryllup. Jeg henter Kate hjemme og kjører henne til kirken før bryllupet starter. På vei ut av kirken kommer Pegorino kjørende forbi og skyter og dreper Kate.

Lenger framme, når Pegorino er drept ringer "Unknown Caller", og det viser seg å være Kate som spør om jeg vil gjøre noe. På vei til henne ringer Packie, og han er overlykkelig pga. at Kate er i live. (Ikke at jeg fikk med meg så mye av hva de sa, da jeg fulgte mer med på veien enn undertekstene.) Senere møter jeg opp, og vi har en date og småsnakker som om ingenting har skjedd. Og etter det forsvant hun fra telefonboka.

Kan noen fortelle meg hva som virkelig skjedde? Er hun i live eller død? Og hvorfor ringte hun hvis hun var død? Har jeg nettopp vært på date med en zombie? :blink:

Edit: Her fant jeg en som har opplevd det samme. (aktiver HQ hvis lengden ikke er 1:47)

Se filmen hos Youtube

Endret av ;P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho er død. Når du velger om Roman skal leve eller ikkje velger du samtidig sjebnen til Kate. Det er ein glitch som fører til at du av og til blir kontakta av Kate for å gå på date sjølv om ho er død.

• 2 uker senere...
Skrevet
Ho er død. Når du velger om Roman skal leve eller ikkje velger du samtidig sjebnen til Kate. Det er ein glitch som fører til at du av og til blir kontakta av Kate for å gå på date sjølv om ho er død.

Når måtte vi velge om Roman skulle dø? :dontgetit:

Skrevet

Du valgte det ikkje direkte, men når du fekk valget mellom å drepe eller gje pengar til Dimitri.

Tar du dealen med Dimitri så får Roman leve og Kate dør.

Dreper du Dimitri får Kate leve og Roman dør.

Skrevet

Nei, motsatt.

Tar du dealen, vil Roman dø, mens Kate overlever (men tror ikke hun vil snakke med deg mer)

Dreper du Dimitri, vil Roman overleve mens Kate dør (men kommer til live en gang iblandt for å gå ut med deg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...