Jump to content
Sign in to follow this  
oddflo

3D mark03 - får høy score men hakker ved CPU test

Recommended Posts

Har litt problemer med at enkelte spill hakker. Får 4508 poeng i 3D mark03 og 12653 i 3d mark2001SE, må vel sies å være bra. Ved kjøring av 3D mark03 kommer samme hakkingen når CPU testen kjøres. Noen idéer hva som kan være årsak til dette?? :woot:

Har formatert 2 ganger tidligere på grunn av div. feil med drivere/nettverk. Alt annet synes jo å være i orden på maskinen, så jeg hadde håpet å slippe enda en formatering. Tar jo litt tid..... :-? Andre idéer?

:shrug:

Det er normalt at det hakker i cpu testene i 3dmark2003. Jeg har en 3,2GHz å det hakker med den. Ikke den første av de, men den andre med hun kjerringa og Orkene. Tror den hakker samme fa*n. Ikke ta det så tungt. Synes scoren din så helt riktig ut jeg. Så lenge det ikke hakker i spill så er det greit spør du meg. For mange har blitt opphengt i benhmark programmer.

Lykke til videre

Jeg fikk masse hakking ved kjøring av diverse tester i 3dmark03 pga Asus Probe..

Hver gang Probe'n oppdaterte temp'en, så hakka det.. prøv å skru av alle temperatur-måle progs (og lignende) og se hva som skjer da..

Ved kjøring av 3D mark03 kommer samme hakkingen når CPU testen kjøres. Noen idéer hva som kan være årsak til dette??

For meg så virker det som om at CPU testen kjøres med en slags sofware rendering, noe som gjør at skjermkortet ikke har noen stor innvirkning på denne testen (er ikke sikker). Noen som vet sikkert, please enlighten me :D

har du lagt inn nyeste bios? nyeste drivere på alt? har du en masse programer som jobber i bakgrunnen?

hvis du har programmer som jobber i bakgrunnen så anbefaler jeg å avslutte disse, sjekk i task manager om det er noe som bruker vesentlig med cpu eller minne!