Gå til innhold

Tips: Godt tilbud på Ixus 95 IS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen av dere som har kjøpt det kameraet som vet om det er mulig å justere blitz-styrken på denne eller eventuelt om den justerer ned blitzen automatisk dersom fokusetpunktet er nærme kameraet?

 

Sånn generelt, er dere fornøyde med bildene som dette kameraet produserer? Er på utkikk etter et lite kamera som kan ta greie portrettbilder (skarpe og ikke for mye støy på lav iso).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser det koster 999 på Expert nå. Typisk....

 

Har ikke prøvd mitt så mye ennå. I "dummy-mode" prøver det å fokusere elns kontinuerlig, og da kommer det svake lyder fra kameraet. I "expert-mode" oppfører den seg helt normalt. De bildene jeg har tatt er passe eksponerte, men jeg har sett at noen (som ikke har peil) har trykket seg inn i menyene og satt EV til +max, og da blir det vél lyst. Har en Nikon Lxx også, den har lett for å overeksponere og vaske ut lyse deler av bildene, Ixusen gjør ikke det. Canon har alltid hatt nøytral fargegjengivelse, men jeg kjører alltid etterbehandling av alle mine bilder. Hvitbalanse virker stabil og bra. Tønne-/pute-feil har jeg ikke vurder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...