Gå til innhold

Diskettstasjonen virker ikke.


Anbefalte innlegg

Ok, jeg er kanskje litt ute når jeg klager over floppy, men nå var det sånn at jeg ikke fikk ut regelboka mi til eksamen pga det... Så, når jeg putter inn disketten så kommer det bare at den ikke er formatert og den spør om jeg vil gjøre det nå. Når jeg prøver kommer det at den ikke kan fullføre formateringen, jeg har prøvd mange disketter som virker både før og etter på en annen PC.

Noen forslag? Er ganske sikker på at den virka for ei stund tilbake.

 

MvH André.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første: Hvis du har dette problemet med bare 1 diskett er det mest sansynlig disketten som er ødelagt. Disketter er dessverre svært lite solide saker, og det er ikke uvanlig med feil. Det er vel en av grunene til at formatet fases ut. (I tillegg til håpløst dårlig kapasitet selvsagt).

 

For det andre: Hvis diskettstasjonen din begynner å streike kaster du den og kjøper en ny. Det koster deg knapt 150 kroner + frakt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...