Gå til innhold

Asus A7N266-VM Hovedkort Socket A DDR


tore-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bestilt dette hovedkortet:

Asus A7N266-VM Hovedkort Socket A DDR

For sikkerhets skyld, sjekk når kortet kommer og dette Michael Chukov

sier om feil jumpersettings fra Asus:

 

> My jumpers were set wrong from the factory with BSEL0 pins 2-3 and BSEL1 1-2 giving me DRAM of 100MHz and CPU of 133MHz. <

 

Her

Lenke til kommentar

Jeg har bygget 7 datamaskiner med dette hovedkortet til skolebruk og det virker fint til skolebruk , og til noen spill også. (CS og Warcraft3 :D )

 

De jumperne som velger Async ram og slike ting vil jeg ta en ekstra titt på siden det står feil i manualen. Se etter det som står på hovedkortet.

 

(Det skal stå motsatt av det som står i manualer hvis jeg husker rett)

Du vil tjene endel på og ha doble minnekanaler på det HK hvis du skal bruke Onboard siden du øker ifra 64 til 128bit minnetilgang.

Men det er et stabilt og fint hovedkort.

Lenke til kommentar
De jumperne som velger Async ram og slike ting vil jeg ta en ekstra titt på siden det står feil i manualen. Se etter det som står på hovedkortet.  

 

(Det skal stå motsatt av det som står i manualer hvis jeg husker rett)

Hvis du ser hva 'Mike' skriver i linken ovenfor ( oppdatert idag faktisk :) ), nå er manualen retta - dog usikkert om jumperne er satt riktig fra produsent, evt. når kortet er levert.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...