Gå til innhold

Går det an å hax0rz seg til bedre stats på forumet ?


Anbefalte innlegg

Asså ... eg må jo si at disse moderatorene og gutta med så mange innlegg er jo forbildene mine, eg sitter jo hele dagen og prøver å svare på ting, men siden eg e så n00b så har eg ikkje klart å lage mer enn 60 poster .... kan dere noen triks slik at eg lettare kan få bedre stats .. kan dåkkar legge inn si ... 1000 poster på meg slik at eg får litt bedre status her på forumet ? .....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asså ... eg må jo si at disse moderatorene og gutta med så mange innlegg er jo forbildene mine, eg sitter jo hele dagen og prøver å svare på ting, men siden eg e så n00b så har eg ikkje klart å lage mer enn 60 poster .... kan dere noen triks slik at eg lettare kan få bedre stats .. kan dåkkar legge inn si ... 1000 poster på meg slik at eg får litt bedre status her på forumet ? .....

OMG :o

Si meg, når du rister på hodet, hører du en "klunke"-lyd da?

For det første er ikke antall meldinger viktig, noen har bare mer og si enn andre. Uansett, dersom en skal ta antall meldinger alvorlig så må en ihvertfall gjøre seg fortjent til det. De med 3-4-5000 posts har tross alt brukt litt tid og energi på å få dette antallet (på mer eller mindre seriøse innlegg). Hva hadde vært poenget med å vise antall posts om man kunne jukse seg til det?

 

Uansett, har vært en rimelig heftig diskusjon her på forumet om antall meldinger skal fjernes, men har ikke fulgt godt nok med til å vite hva de har funnet ut :p

Lenke til kommentar

Hva med å innføre en greie slik at man kan vote på hver post noen gjør? Da kan man gi en vote fra f.eks 1 til 10 pr post, også bruke det for å generere noen heftige stats også må vi...(merker det svartner for øynene og faller i bakken av et slag i bakhodet)...

 

....

....

Lenke til kommentar

dersom du har en mulighet for å kunne "måle" seg med andre mennesker,

vil det ofte resultere i at mennesker vil prøve å konkurrere om dette,

og derav, få status etter det...

 

eg stiller meg absolutt for det forslaget om å skjule antall poster.

 

det som hadde vært morsomt er noe eg har sett i en del andre forum, og det er att i stede for antall poster får man en tittel etter hvor mange poster man har. eks:

0 til 200: nybegynner

200 - 1000: bruker?

1000-2000: avhengig

> 2000: abstinens

 

fri kreativitet :wink:

Lenke til kommentar
Asså ... eg må jo si at disse moderatorene og gutta med så mange innlegg er jo forbildene mine, eg sitter jo hele dagen og prøver å svare på ting, men siden eg e så n00b så har eg ikkje klart å lage mer enn 60 poster .... kan dere noen triks slik at eg lettare kan få bedre stats .. kan dåkkar legge inn si ... 1000 poster på meg slik at eg får litt bedre status her på forumet ? .....

Hvis du ser på registreringsdatoen på de folkene som har en god del poster, så har de fleste registrert seg i året 2001-2002.

Og det er ikke noe "triks" å få mange poster. Du poster bare regelmessi der _du_ mener at du kan bidra med noe.

 

Og en ting...mange poster er ikke "status". Kjenner mange med noen par hundre posts som kan dobbelt så mye som meg.

Det er ikke antall posts det kommer an på Sesches, det er hvordan folk får et bildet av _deg_ og det er noe som tar tid, spessielt når det er så mye folk her på forumet.

Lenke til kommentar

må bare slenge meg inn her og si meg enig....

 

antall poster har ikke noe å si. men heller kvaliteten på det du sier.

har sagt det før og sier det igjen...

er så mange her som poster liksom bare for å poste på alt mulig uten egentlig å ha ett ordentlig svar på hva som blir spurt om. og jeg sier igjen. jeg kunne henvisst til flere brukere her som bedriver slikt til ikke noen nytte akkurart som om det eneste som betyr noe for dem er å ha...akkurat ..masse poster somom det skulle være en eneste konkuranse for de og en aldri så liten skryte faktor. "jeg har flest poster, ergo vet jeg mest". skjønner ikke hensikten.

 

derfor. kvaliteten på det du sier er mere viktig enn hvor mange poster du har.

 

 

Mvh Kriger

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...