Gå til innhold

Hvilken mobil burde jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke gått for en t68i. Den er kul, men rett og slett for gammel med for dårlig display. Ville heller gått for noe nyere med minst 4096 farger. Hva med en av samsungs nye? eller en annen ericsson? VIlle gått for P800. Den er kul og proff.

 

Men det er ditt valg og din smak, så lykke til :p

Lenke til kommentar

Nokia 7250 er ikke spes stor og har kamera, men t610 er indre og har mer funksjoner, pluss at den er billigere. Samsung v200 er absolutt et valg hvis man ønsker seg et greit kamera på mobilen. Den har mye bedre kamera enn de to andre jeg nevnte, men er også ganske dyr. Den har heller ei like mange funksjoner som t610.

Lenke til kommentar
Nokia 7250 er ikke spes stor og har kamera, men t610 er indre og har mer funksjoner, pluss at den er billigere. Samsung v200 er absolutt et valg hvis man ønsker seg et greit kamera på mobilen. Den har mye bedre kamera enn de to andre jeg nevnte, men er også ganske dyr. Den har heller ei like mange funksjoner som t610.

 

Hva er specs'ene på kameraet på den da? Og er det MMS på den da, i motsetning til de andre Samsung telefonene?

Lenke til kommentar

MMS

Polyfoniske ringetoner

Java

 

Detter er noe godsaker den har. Det er en Tlf. med det du trenger.

Prisen er god, men det er fortsatt prob. med lyden i høyt. Dette er seff under bearb. og forbedret utgave vil snart være tilgjengelig.

 

Ps. Sjekk ut denne siden: Neonode.com

Dette er ett nytt svensk prod! Kanskje vente til den kommer?

 

Lykke til med kjøpet!!!

 

Mvh. Anders.

Lenke til kommentar
...Ps. Sjekk ut denne siden: Neonode.com

Dette er ett nytt svensk prod! Kanskje vente til den kommer?....

 

Mvh. Anders.

 

 

Neonode N1 har for mange mangler til at den er vert å vente på. Den mangler bluetooth, java, vibrasjon og ikke mulighet for å snakke uten handsfree. I tillegg ser mange på det som negativt at N1 bruker Windows' operativsystem, som mange mener har for mange feil og er for usikkert. Jeg tipper at langt flere ville vært interesert hvis Neonode hadde valgt å kjøre SymbianOS istede. Menmen, jeg var også utrolig spent på Neonode i mine tidligere tider som mobilentusiast, men interessen min for N1 falt sakte men sikkert nedover etterhvert som jeg fikk mer kunnskap om mobil :)

 

Ville satset på SonyE T610, da T68i har blitt en allemannseige blant norges fjortisser for tiden. (Har den selv, men synes T610 ser mye mer interesant ut)

 

Lykke til, jeg anbefaler uansett SE på det varmeste, uansett om det er T68i, T610 eller P800 du velger...

Lenke til kommentar
Neonode N1 har for mange mangler til at den er vert å vente på. Den mangler bluetooth, java, vibrasjon og ikke mulighet for å snakke uten handsfree. I tillegg ser mange på det som negativt at N1 bruker Windows' operativsystem, som mange mener har for mange feil og er for usikkert. Jeg tipper at langt flere ville vært interesert hvis Neonode hadde valgt å kjøre SymbianOS istede. Menmen, jeg var også utrolig spent på Neonode i mine tidligere tider som mobilentusiast, men interessen min for N1 falt sakte men sikkert nedover etterhvert som jeg fikk mer kunnskap om mobil

Nå vet ikke jeg om du har mye greie på mobiler Christian, men det de tenker for mye om på dette forumet er funksjonene til forskjellige mobiler, og gir råd derfra. Jeg er enig i det, men ikke når man skal gi råd til mennesker som ikke har peiling på hva BT, IR eller Java er f.eks.

 

N1 er en perfekt mobil for den karen som ikke har "geeket" seg inn i mobilens historie/bio som så mange av oss her på forumet (sorry folkens ;)) har.

Selv skal jeg kanskje kjøpe N1, men dette er grunnet jeg trenger en hendig liten aktivitets telefon, hvor display, design, media-avspillings funksjoner teller mest.

 

Seriøst, det er ikke lenge før vi sier vann-kjøling i mobilen er et "must" :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...