Gå til innhold

Wheelstandpro - Noen som har dette


brultus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke vinglete på noen måte?

 

Hvordan er det med justeringsmuligheter i høyden?

Er absolutt ikke noe vinglete.

Er en enkel "klemme" som gjør at man kan juster høyden trinnløs (eller hakkløst om du vil :)), samt vinkelen på den vertikal stangen pluss vinkelen på selve festeplaten.

Alt er veldig solid og enkelt å justere.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Fin bump ;) Det er kun stativ for ratt og pedaler ja, følger ikke med noe stol, men det kan enkelt brukes sammen med hvilken som helst annen stol eller sofa du måtte ha tilgjengelig.

 

Har ikke wheelstand pro, men har Rennsport Wheelstand (Fanatec), og det kan anbefales på det sterkest i hvertfall, veldig stødig og solid.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Istedenfor å lage en ny tråd spør jeg her.

 

 

Jeg har bestilt dette stativet og fikk denne mailen av de idag.

 

P.S. We are having a delay due to GT5 arrival. If you are not willing to wait that long please contact me back and I will cancel your order.

 

When you receive email from PayPal that "Abitech has accepted your payment" it will mean that we are dispatching your stand on that day.

 

You will be asked to pay additional 30EUR local custom duty.

 

Jeg lurer på hva som menes med "You will be asked to pay additional 30EUR local custom duty"

noen som vet?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva som menes med "You will be asked to pay additional 30EUR local custom duty"

noen som vet?

Jeg regner med at du har bestilt dette fra utlandet, og hvis prisen er over 200,- må du da betale moms (25%) av verdi+frakt når varen kommer til Norge.

 

Hvordan de har regnet dette til 30 Euro vet jeg ikke..

Lenke til kommentar

Nei jeg ble bare litt usikker på om de skulle ha 30 Euro når de skulle sende pakken, men du har sikkert rett med at det er den norske momsen de mener.

den norske momsen skal du IKKE betale når du bestiller.

 

den må du enten betale på postkontoret eller at ups/dhl sender deg en regning senere.

 

Hvilket nettside har du bestilt fra.

 

Nei det er jeg klar over, jeg ble bare paff når jeg så det sto noe om lokal skatt.

Så jeg ville bare høre med de som har handlet der før om hva det var fornoe.

 

Jeg bestilte ifra http://www.wheelstandpro.com/ ,de er vel polsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...