Gå til innhold

Microsoft fornøyd med antiviruslansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent.

 

Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ...

 

Forøvrig virker det jo som et OK produkt. Tror de har gjort lurt i å ikke satse på fart som fremste salgsvare. Det gjør jo bl.a. at andelen falske positiver synker betraktelig.

Lenke til kommentar
Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent.

 

Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ...

Legg merke til at det ikke bare er virus det testes mot. Et program som detekterer alle trusler vil med veldig stor sannsynlighet også ha mange falske positiver.

Et veldig bra resultat synes jeg.

Lenke til kommentar
Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent.

 

Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ...

 

Forøvrig virker det jo som et OK produkt. Tror de har gjort lurt i å ikke satse på fart som fremste salgsvare. Det gjør jo bl.a. at andelen falske positiver synker betraktelig.

 

Saklig som vanlig..

Lenke til kommentar
Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent.

Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ...

Resultatet i de fleste testene viser at MSE er blant det beste på markedet, og ligger over veldig mange tradisjonelle antivirusprogram.

 

Men noen vil alltid hate dette produktet, fordi det inneholder ordet "Microsoft".

Lenke til kommentar
Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent.

 

Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ...

 

Forøvrig virker det jo som et OK produkt. Tror de har gjort lurt i å ikke satse på fart som fremste salgsvare. Det gjør jo bl.a. at andelen falske positiver synker betraktelig.

 

"JEG ER IKKE FORNØYD før det tar 100%, og selv da vil jeg altid finne noe å klage på. Det hadde ikke hjulpet om MS og Win ble 100% open source og ga vekk ting gratis. Forøvrig så ville det ikke vært godt nok om MS skiftet navn fordi det er fortsatt noe å klage over som at de samme folka er der. De tjener penger på andres ulykke, og er amerikanske. Om de så legger ned så ville jeg fortsatt klaget, nettopp fordi de engang eksisterte, og hadde de aldri eksistert så ville jeg ha klagd over det også."

Endret av DarkSlayer
Lenke til kommentar
*snip*

*snip*

Resultatet i de fleste testene viser at MSE er blant det beste på markedet, og ligger over veldig mange tradisjonelle antivirusprogram.

 

Men noen vil alltid hate dette produktet, fordi det inneholder ordet "Microsoft".

Mulig jeg kommer til å ta dette i bruk når jeg oppgraderer til window 7 :hmm:

 

Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...