Gå til innhold

Rekordsalg av Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke overraskende. Man ser en Iphone overalt nå om dagen. Kan jo hende noen av de man ser egentlig er en Ipod touch, men ser ikke poenget med å kjøpe den. Blir som å kjøpe en fotballspiller uten et ben.

 

Men hovedpoenget er at fotballspeleren er pen, lett å bruke, og kan eit par grunnleggende ting ;)

Lenke til kommentar

Å kalle iPhone best håper jeg da er tatt utfra luften.

Apple gjør det jo helt klart strålende med sin markedsføring.

Forbrukere har vel aldri brukt så mye penger på mobiltelefoner som etter iPhone ble lansert.

Det som derimot er litt artig er jo at Apple har hatt "Think diffrente" som sitt slagord før.

Må si at jeg syns ikke folk er så forskjellige når alle har en iPhone.

Håper nå bare at folk kan se at det finnes gode konkurrenter der ute som kanskje tilbyr en bedre løsning for akkurat deg en det iPhone er, gjør litt søk først, hvis ikke så vil iPhone bare ende om som en alt for dyr telefon og med lite utvikling, som vi som forbrukere i lengden vil tape på.

Lenke til kommentar
Det som derimot er litt artig er jo at Apple har hatt "Think diffrente" som sitt slagord før.

Må si at jeg syns ikke folk er så forskjellige når alle har en iPhone.

"Think different" er fortsatt like relevant i en Windows-dominert verden. Det var et genialt slagord, noe som illustreres gjennom at du husker det 7 år etter at Apple sluttet å bruke det aktivt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Think_Different

 

Dessuten, alle har ikke en iPhone. Faktisk så har Apple en liten markedsandel om man ser på det totale globale telefonmarkedet.

 

Håper nå bare at folk kan se at det finnes gode konkurrenter der ute som kanskje tilbyr en bedre løsning for akkurat deg en det iPhone er, gjør litt søk først, hvis ikke så vil iPhone bare ende om som en alt for dyr telefon og med lite utvikling, som vi som forbrukere i lengden vil tape på.

Det finnes så absolutt gode konkurrenter og andre telefoner som vil passe bedre for mange. Er jo flott at det finnes alternativ, og at Apple står for et nytt alternativ i forhold til de mer etablerte kjempene i mobilmarkedet. Apples inntreden i telefonmarkedet er noe vi alle har tjent på siden det har ført til skjerpet konkurranse og mer utvikling fra en del konkurrenter som åpenbart ble tatt på senga for snart 3 år siden.

Lenke til kommentar

Apple har kanskje ikke så store markedsandeler i forhold til totalmarkedet, men i forhold til andre hardware-produsenter, er de blant de største. Og i forhold til omsetning og lønnsomhet er de helt i toppen, med en kassebeholdning som er stor nok til å kjøpe Dell kontant. Børsverdien på Apple er nå snart større enn Microsoft, og har passert IBM, Google og HP.

 

Apple selger kun produkter i det øvre sjiktet prismessig og med høy lønnsomhet. Dersom ikke kundene over tid hadde syntes at Apple-produktene holdt mål i forhold til pris, hadde ikke dette vært mulig.

 

Selv ønsker jeg meg en iPhone. Ikke fordi den er kul, men p g a hva jeg tror den kan gjøre for meg. Basert på mange fornøyde brukere i min omgangskrets.

Lenke til kommentar

Kanskje en link hadde vært enklere fremfor en "tekstvegg" som dette.

 

Litt dårlig å bare stjele ett innlegg fra en poster på et annet forum og utgi det som sitt eget. Egentlig rimelig frekt.

 

Her er så langt jeg kan se orginalen.

 

Uansett bærer det fryktelig preg av synsing og fremheving av Nokia N900.

 

Edit: Innlegget ser plutselig ut til å ha blitt borte fra det forumet, men finnes enda i bufferen

 

Edit igjen: Nå er innlegget borte fra bufferen også ser det ut til, men her er et screenshot ;)

post-148194-1256598496_thumb.jpg

Endret av PL610
Lenke til kommentar

@N900Guru: Punkt 3 er feil. iPhone har TV-utgang, med composite eller komponentvideo gjennom egen videokabel tilkoblet docking-porten.

Punkt 12 er også feil, iPhone har VoIP

Punkt 21 er også feil, PDF-støtte håndteres i de ulike applikasjonene (f.eks direkte i Mail) uten å måtte gå via Safari. Fungerer utmerket også med store PDF-filer, og zooming/navigering går enklere med multi-touch.

Punkt 22: Ingen sketch-app på iPhone som kan holde barna opptatt i baksetet? LOL! Joda, opptil flere - minst 20-30 som er gratis fra App Store! Pluss uendelig mye mer som kan underholde dem: http://www.techdigest.tv/2009/07/the_101_best_ip.html

 

25. N900: 2cm tykk, 181g VS. iPhone 3GS: 1.2cm tykk, 135g.

 

26. Skal vi tippe ca 100? apps tilpasset/tilgjengelig for N900 VS. iPhone som har over 85.000 tilpassede native apps

http://www.apple.com/iphone/apps-for-iphone/

 

27: Ingen MMS-støtte i N900 (LOL! :D ) VS. iPhone 3GS som støtter MMS

 

28. Ingen retningssans i N900 VS. Digitalt kompass i iPhone 3GS

 

29. Språkstøtte for 17 språk VS 31 språk.

 

30. iTunes-kopi kalt Ovi VS. originalen - iTunes - med den beste sync-løsningen, det største utvalget av apps, og det største biblioteket med musikk, film og podcasts.

Endret av Newton
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...