Gå til innhold

To signal på ein inngang


Anbefalte innlegg

Eg har eit enkelt stereoanlegg med ein ekstern inngang. Denne er kobla til lydutgang på satelittdekoder, slik at stereoanlegget kan gjengje lyd frå TV og tilkobla DVD-spelar.

 

Eg har også behov for å koble til PC, og ønskjer at denne skal kunne koblast til stereoanlegget uavhengig av TV-apparatet. Problemet er at anlegget berre har ein inngang. Ei mogleg løysing er ein RCA-vekslar, til dømes:

 

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=68829979

 

Bakdelen her er at ein får ein ekstra boks og ein ekstra brytar å betjene. Kva skjer om eg brukar ein forgreiningskabel, som denne:

 

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=134856047

 

Når eg høyrer på lyd frå PC vil satelittdekoderen vere av, så det vert ikkje sendt to signal til anlegget samtidig. Men eg ser for meg at når eg ser på TV og det ligg ein 5 meter lang kabel utan å vere tilkobla PC kan dette generere noko støy. Er dette merkbart?

 

Eit anna problem kan jo vere at lydsignalet frå PC vert sendt til utgangen på satelittdekoderen. Gjer dette noko skade?

 

Er det evt. andre løysingar som kan anbefalast?

Endret av _hauken_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at dette ikke er noe digitale lyd (du vil bruke en 3.5mm jackplugg fra PC'en) så burde det kanskje være mulig å ta en kabel fra PC til TV (denne må da være skrudd på) som igjen sender lyden videre til anlegget.

 

Den siste du linket til vet jeg ikke formålet eller bruke for, så tør ikke å svare på det. Men i teorien burde det gå :)

Lenke til kommentar

Å direkte koble to utganger inn på samme inngang er en dårlig idé.

 

Kall dem A og B (som skal kobles inn på C).

Selv om B er avslått når A er påslått, så vil utgangen til A "se" utgangen til B i tillegg til inngangen til C. A vil dermed ha utgangen til B å stri med i tillegg til inngangen til C. Avhengig av hvordan B er konstruert, så risikerer du å ødelegge utgangstrinnet på A.

 

Du må inn med en eller annen form for forforsterker hvis du vil ha både A og B tilkoblet samtidig. Alternativet er (som du er inne på) en switch/bryter eller kabler som kobles av/på.

Lenke til kommentar
Du må inn med en eller annen form for forforsterker hvis du vil ha både A og B tilkoblet samtidig. Alternativet er (som du er inne på) en switch/bryter eller kabler som kobles av/på.

 

Er det mulig å kjøpe/lage ein form for switch som velger den inngangen det vert sendt lyd på automatisk? Evt. kanskje bruke video-ut frå dekoderen som styresignal?

Lenke til kommentar
I og med at dette ikke er noe digitale lyd (du vil bruke en 3.5mm jackplugg fra PC'en) så burde det kanskje være mulig å ta en kabel fra PC til TV (denne må da være skrudd på) som igjen sender lyden videre til anlegget.

 

Har vurdert dette, men tydutgangen på TV-en gjev eit veldig lavt signal, slik forsterkaren må skruast veldig høgt. Dette gjev støy i lyden, samt veldig høgt volum om ein skrur over på radio eller CD. Difor tek eg no lyd frå TV og DVD via satelittdekoderen, dette fungerer bra.

 

Ønskjer også lyd frå PC uavhengig av TV. Har S-video-kabel liggande bak TV, men høyrer ofte musikk frå PC utan at TV er involvert.

Lenke til kommentar
Er det mulig å kjøpe/lage ein form for switch som velger den inngangen det vert sendt lyd på automatisk? Evt. kanskje bruke video-ut frå dekoderen som styresignal?

Kjøpe - ikke som jeg kjenner til.

Lage - ja, hvis du er skikkelig god ...

 

Jeg vet om HDMI-switcher som fungerer på den måten du er ute etter, men det hjelper jo ikke deg ..

 

En annen måte å løse problemet på er jo å omgå det fullstendig: Kjøp en ny forsterker med flere innganger!

(At jeg tilfeldigvis har en stående i kjelleren har ikke noe med dette å gjøre....)

Lenke til kommentar
De fleste TV'er har enten eget volum for utgangene eller koblet sammen med volumet fra høytalerene. Hvis du skrur dette opp (høytalerene vil som regel bli mutet hvis du har koblet til lyd-ut, evt har du en setting på det..) så vil du ikke ha problemet med lavt lyd nivå.

 

Ja, slik brukar det å vere, men på dette apparatet (Philips 32PW6518) får ein lyd både på TV og lydutgang, og TV-lyden dominerer. Eg har ikkje funne mulighetar for å stille på dette.

 

En annen måte å løse problemet på er jo å omgå det fullstendig: Kjøp en ny forsterker med flere innganger!

(At jeg tilfeldigvis har en stående i kjelleren har ikke noe med dette å gjøre....)

 

Ja, dette er jo kanskje det eg har mest lyst til, men er ikkje interessert i å legge mykje pengar i dette no, sidan eg på sikt vil kjøpe eit større anlegg. Eg har ikkje plass til dette i noverande leilighet. Skulle kanskje fått tak i ein billeg forserkar med to inngangar som kan bruke eksisterande høgtalarar...

Endret av _hauken_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...