Gå til innhold

Anmeldelse: Scribblenauts (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske enig med denne anmeldelsen. Hadde nok litt for store forhåpninger til dette spillet.

Kontrollene og vanskelighetene med å koble ting sammen er en ting, neo annet er at ting ikke alltid fungerer som de skal. F.eks. kan man ikke skyte ut entrekroken, selv om du får en "håndkanon" som er ladet med kroken. Du kan virre rundt med den i hånden, og det er jo ikke så nyttig.

 

Kunne vært interessant å se noe liknende på psp, med lit mer muskler tilgjenglig for spillet.

Lenke til kommentar

Kom i skade for å lese anmeldelsen før jeg så navnet på anmelder.

 

I det jeg kom inn i delen der det klages på begrensningene på plattformen skjønner man med en gang hvem det er som har anmeldt dette.

 

Jeg har bare en ting å si: Sett for gyds skyld denne mannen til å anmelde PS3, da det er åpenbart at det er det han forventer at han spiller på.

 

Dette er en parodi!

 

-KJ

Lenke til kommentar

Ja, har skriblet noen timer på lånt DS, og kan si at jeg synes at mye av bildene som er publisert før release nok er glansbilder i forhold til det som man møter i spillet, men i forhold til hva man har som utgangspunkt på plattformen så synes jeg dette er mer enn godkjent.

 

Er imidlertid enig i kritikken av kontrollsystemet. Kan bli smågal av mindre når man prøver å få ting til å henge sammen.

 

Men som sagt; på denne plattformen er dette et mer enn godkjent spill.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Kom i skade for å lese anmeldelsen før jeg så navnet på anmelder.

 

I det jeg kom inn i delen der det klages på begrensningene på plattformen skjønner man med en gang hvem det er som har anmeldt dette.

 

Jeg har bare en ting å si: Sett for gyds skyld denne mannen til å anmelde PS3, da det er åpenbart at det er det han forventer at han spiller på.

 

Dette er en parodi!

 

-KJ

Hadde vært fint om du gadd å skrive hva som var galt, istedenfor bare å skrive at noe er galt og så regne med at jeg klarer å skjønne hva du mener.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Vet du hva, Tryggve? Jeg tror vi er såpass grunnleggende uenige i vår tilnærming til bærbare konsoller at det ikke er noe poeng for meg å raljere mer over dette.

 

Det var egentlig ikke meningen å lese flere av dine anmeldelser, men i en ledig stund i går kveld kom jeg i skade for å dumpe inn i artikkelen uten å sjekke opphavet først.

 

Du er i din fulle rett når du anmelder spill ut fra ditt erfaringsgrunnlag og dine subjektive opplevelser av spill og plattform, selv om jeg mener at man bør anmelde spillene innenfor de begrensninger plattformen nødvendigvis pålegger utviklerne.

 

Jeg synes derfor vi skal glemme dette og bare innse at vi er grunnleggende uenig. Jeg skal slutte å lese anmeldelser her, og dermed også slutte å trampe inn i kommentartrådene på denne måten.

 

-KJ (Vil anta at du bruker -TS hvis du skal bruke noe, ikke -KJ... ;) )

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Du er i din fulle rett når du anmelder spill ut fra ditt erfaringsgrunnlag og dine subjektive opplevelser av spill og plattform, selv om jeg mener at man bør anmelde spillene innenfor de begrensninger plattformen nødvendigvis pålegger utviklerne.

Det gjør jeg da? Jeg klager ikke over at Scribblenauts ikke har Wii-kontrollsystem, for eksempel. Jeg forstår ikke hva du mener med å kalle omtalen en "parodi", det er det hele.

 

(Vil anta at du bruker -TS hvis du skal bruke noe, ikke -KJ... ;) )

Jeg bruker ingenting, fordi brukernavnet mitt står ved siden av innleggene jeg skriver. Akkurat som med deg. Hint hint. :p

Endret av TryggveS
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...