Gå til innhold

Har du tatt opp båten? (Vis bilder)


Anbefalte innlegg

Båtsesongen er over for min del, så jeg tenkte jeg kunne lage en litt uhøytidelig post hvor vi ""tar farvell" med årets sesong ved å slenge inn noen bilder ved opptak av båt. Enten om den ligger på land eller henger i krana.

 

Min båt ble vertfall tatt opp forrige helg, da det begynner og dra seg mot minusgrader her i Fredrikstad.

 

img_0007.jpg

 

img_0008.jpg

 

img_0009.jpg

 

img_0010.jpg

 

img_0011.jpg

 

img_0012.jpg

 

img_0013.jpg

 

img_0014.jpg

 

img_0015.jpg

 

img_0016.jpg

 

img_0017.jpg

 

img_0018.jpg

 

img_0019.jpg

 

img_0020.jpg

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som skal vaske bort vanskelige flekker og annet rask fra båten, så har jeg bare en ting å si til dere:

 

KJØP HUGO'S!

1969-00.jpg

 

Dette produktet er bare helt fantastisk. Det fjerner til og med rust!

Jeg hadde en bøtte med varmt vann og mye Zalo samt en microfiberklut som jeg skulle fjerne ett svart merke fra den hvite gelcoaten etter hjulene.

 

Jeg gnikket og gnukket med all min makt men fjernet ikke noe som helst. Ble ikke en gang svart på kluten. Jeg vridde opp kluten og tok på en liten dash med Hugo's og det ble heeelt noe annet.

 

Jeg dro kluten fire ganger lett over merket, så var det 100% borte!

 

Hugo's inneholder dog litt slipemidler, så dette produkter bør kanskje ikke brukes som en universalvask av båten for å gjøre jobben lettere. Men etter at jeg inspekterte området jeg hadde brukt Hugo's så kunne jeg ikke se en eneste liten ripe etter produktet.

 

Voks og polish blir da lett fjernet når man bruker Hugo's, så en polering må til etter bruk for å beskytte gelcoat.

 

Alle svarte merker samt litt rust fra badestige ble fjernet som en lek med dette produktet.

 

Toppen av kransekaka kan jeg jo komme med helt til slutt:

Hugo's er jo fryktelig billig!

Jeg betalte kun 67 kroner for denne boksen hos Maritim og denne boksen har du leeeenge!

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...