Gå til innhold

Shepard til Playstation 3? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Veldig skeptisk, til slike kilder.

 

Microsoft har en tendens til å merke ting "Only on 360/PC" Microsoft platformer.

 

Men kan jo hende det blir portet over etter ett halvt år.

 

Slutt med sånt eksklusiv spill greier, dyrt å ha to konsoller.

Lenke til kommentar
Faktisk første gang jeg kan huske at det har gått den veien der. Gode nyheter for de som eier en PS3, hvis det viser seg å være sant. :-)

 

Har skjedd meg flere spill.

 

 

Veldig skeptisk, til slike kilder.

 

Microsoft har en tendens til å merke ting "Only on 360/PC" Microsoft platformer.

 

Men kan jo hende det blir portet over etter ett halvt år.

 

Slutt med sånt eksklusiv spill greier, dyrt å ha to konsoller.

 

Microsoft har flere spill som er merket only on 360 som faktisk har kommet til ps3 i etterkant.

 

Uansett så er dette en feil av EA og betyr ikke at spillene kommer til ps3.

Lenke til kommentar

Flott hvis PS3-eiere også får i det minste får muligheten til å spille dette spillet.

 

Når det er sagt opplevde jeg Mass Effect som et av de mest oppskrytte spillene på denne siden av årtusenet. Fullt med bugs, en historie som bare ble interessant helt til slutt og lite givende kampsystem gjør at jeg rangerer andre spill mye høyere på rpg-pidestallen.

Lenke til kommentar
Flott hvis PS3-eiere også får i det minste får muligheten til å spille dette spillet.

 

Når det er sagt opplevde jeg Mass Effect som et av de mest oppskrytte spillene på denne siden av årtusenet. Fullt med bugs, en historie som bare ble interessant helt til slutt og lite givende kampsystem gjør at jeg rangerer andre spill mye høyere på rpg-pidestallen.

 

Der er du alene om :tease:

Lenke til kommentar
Flott hvis PS3-eiere også får i det minste får muligheten til å spille dette spillet.

 

Når det er sagt opplevde jeg Mass Effect som et av de mest oppskrytte spillene på denne siden av årtusenet. Fullt med bugs, en historie som bare ble interessant helt til slutt og lite givende kampsystem gjør at jeg rangerer andre spill mye høyere på rpg-pidestallen.

 

tenkte jeg skulle kjøpe Mass Effect 1 og 2 combo pakken når den kommer på steam. Men ble litt usikker nå. Etter det jeg har lest om spillet så tror jeg at jeg kommer til å like det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sikkert noen som liker sverd og skjold tull bedre enn sci-fi fantasy. Men noe bedre enn Mass Effect finner man ikke. Liker man Fallout 3 liker man Mass Effect sannsynligvis også. Kampsystemet er variert og veldig givende for karakteren man spiller. kjempeartig.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
endeli har de X360-spill-produsent-folka sjønt at dæm kan tjæne penga på PS3... og endeli kommer d noen bra spill te PS3... har venta lenge for å prøve dissa spillan. Sony PlayStation 3 :w00t:

 

Trodde ps3 hadde mange spill jeg. Feks: Uncharted 1/2, Killzone 2, osv osv.

 

Uansett, basert på det eurogamer sa så var det jo en feil. så det kommer ikke alikevel.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Flott hvis PS3-eiere også får i det minste får muligheten til å spille dette spillet.

 

Når det er sagt opplevde jeg Mass Effect som et av de mest oppskrytte spillene på denne siden av årtusenet. Fullt med bugs, en historie som bare ble interessant helt til slutt og lite givende kampsystem gjør at jeg rangerer andre spill mye høyere på rpg-pidestallen.

 

tenkte jeg skulle kjøpe Mass Effect 1 og 2 combo pakken når den kommer på steam. Men ble litt usikker nå. Etter det jeg har lest om spillet så tror jeg at jeg kommer til å like det.

Tull. Kjøp spillene.

 

De som ikke liker Mass Effect bør holde seg til "RPG" à la WoW, Diablo og... The Sims.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...