Gå til innhold

Shepard til Playstation 3? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Tull. Kjøp spillene.

 

De som ikke liker Mass Effect bør holde seg til "RPG" à la WoW, Diablo og... The Sims.

 

Er klar over at jeg hører til minoriteten her. Men har likt eldre spill som Baldurs Gate (forøvrig av Bioware), Planescape Torment og det ferskere Witcher en god del bedre enn Mass Effect. Jeg er forresten fan av sci-fi i tillegg til at jeg liker sverd og skjold.

 

Men det er nok store sjanser for at du vil like spillet, siden omtrent alle andre gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal tro om SecuROM prøver seg igjen?

Ja ja, blir vell PE varianten da også antar jeg, mange spill har svært gode PE varianter nå for tiden.

(PE = Pirated Edition)

 

Men ekslusive titler får sjelden noe oppmerksomhet fra meg, Gran Turismo er det eneste men til og med her er jeg selektiv, de har mye å bevise om de vil ha meg som kunde.

Halo serien det øyeblikket de satte PC'n i kulda etter det første spillet som veldig sent som en super billig port ble totalt ignorert av meg.

Samme med andre ekslusive titler, dropper de PC'n som plattform så dropper jeg som oftest dem.

 

Taktikken med å få meg til å kjøpe konsollen funker ikke på meg, de får litt trek på karakteren og negativ omtale hos meg for dårlige valg også får de seile sin egen sjø til emulator gutta spretter opp og det kan spilles gratis.

Lenke til kommentar
Veldig skeptisk, til slike kilder.

Microsoft har en tendens til å merke ting "Only on 360/PC" Microsoft platformer.

Men kan jo hende det blir portet over etter ett halvt år.

Slutt med sånt eksklusiv spill greier, dyrt å ha to konsoller.

 

Microsoft merker alt med 'Only on 360', t.o.m. når de gir ut spilla selv på PC samtidig. :-/

 

Ifølge Michel Pacther, så håper Microsoft at PC-spillinga skal dø, og at all spilling skal foregå på XBox, enkelt og greit fordi der har dem større kontroll, og dem kan øke prisen Xbox-live abonemang, o.l.

PC er for åpen, og dem kan ikke kreve penger for å hoste spill på din PC, og lignende slik som dem kan på XBox.

 

Høres idiotisk ut, men er beste forklaring på hvorfor MS legger ned gode spill-serier som Age of Wonders, MS Flight Sim og lignende som de tjente masse penger på.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...