Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Saltpipen gir deg lettere pust!


Anbefalte innlegg

Saltpipen gir deg lettere pust!

Sjekk ut: LINK

 

Jeg oppdaget siden når en dude posta den på facebook.

Er dette et nytt fenomen eller er det gamle greier?

 

Er det noen her som har prøvd dette produktet? Hjemmesiden virker uproffesjonell, men produktet virker rimelig enkelt og vidunderlig. Jeg lider selv av lett astma og høysnue, samt at jeg i følge min samboer snorker en del. Hehe. Skulle gjerne testa dette produktet hvis noen kan vitne om hvordan det funker?

 

Mvh Fredrik :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saltpipen gir deg lettere pust!

Sjekk ut: LINK

 

Jeg oppdaget siden når en dude posta den på facebook.

Er dette et nytt fenomen eller er det gamle greier?

 

Er det noen her som har prøvd dette produktet? Hjemmesiden virker uproffesjonell, men produktet virker rimelig enkelt og vidunderlig. Jeg lider selv av lett astma og høysnue, samt at jeg i følge min samboer snorker en del. Hehe. Skulle gjerne testa dette produktet hvis noen kan vitne om hvordan det funker?

 

Mvh Fredrik :)

 

Utrolig hva folk selger:)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en saltpipe av plast på apoteket. Jeg synes den fungerte veldig bra. Jag har en jobb med en del støv og nøs mye, nasen rant litt hele tiden og følte mig alltid litt tett.

 

Så jeg prøvde saltpipen og det var litt ekkelt i begynnelsen, men jeg kunne puste bedre gjennem nasen og så slapp jeg at det rant fra nasen hele tiden, så jeg kan rekomendere den. Jeg har brukt når jeg har vært forkjølet og det er veldig deilig å få rense ut skikkelig!

 

Min syster har en som hon bruker til sine barn når de er førkjølet og hon synes barna får det lettere.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Utrolig at folk lar seg lure til å kjøpe en slik for massevis av penger.

På apoteket har de solgt slike (av plast) i årevis og de koster kr 49,50.

Så blander man en spiseskje grovt havsalt med en liter vann. Koker det opp og lar det avkjøle til romtemperatur. Deretter skyller man gjennom nesen. Inn det ene neseboret og lar det renne ut det andre.

Har holdt oss plystreren i nesen og under influensa har vi klart å skylle ut den grønne gørra uten å plages med vonde/tette bihuler.

Lenke til kommentar

Dere diskuterer forskjellige ting!

 

Slik bruker du Saltpipen.

"Saltpipen er svært enkel å bruke. Pust inn på vanlig måte gjennom munnen, og pust ut gjennom nesen"

Høres humbug ut, og meeeget overpriset humbug.

 

Derimot den dingsen (Nesehorn) til 49,50 på apoteket kan jeg underskrive på har positiv effekt på allergiske og forkjølte neser. Det vil nok også alle leger gjøre.

 

 

Ole

Lenke til kommentar
Slik bruker du Saltpipen.

"Saltpipen er svært enkel å bruke. Pust inn på vanlig måte gjennom munnen, og pust ut gjennom nesen"

Høres humbug ut, og meeeget overpriset humbug.

Hmm, jeg leste ikke hvordan den skulle brukes, men antok (etter formen) at den skulle brukes som nesehorn (apotekplastikkdingsen). Men om du skal "røyke" den, så er det jo rent kvakksalveri ele greian. I så måte har jeg et rimelig gratis tips til de fleste av Norges befolkning: Kjør til nærmeste kyststripe, helst på halv-fjæra sjø og pust dypt inn den ramsalte friske sjølufta.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Saltpipen gir deg lettere pust!

Sjekk ut: LINK

 

Jeg oppdaget siden når en dude posta den på facebook.

Er dette et nytt fenomen eller er det gamle greier?

 

Er det noen her som har prøvd dette produktet? Hjemmesiden virker uproffesjonell, men produktet virker rimelig enkelt og vidunderlig. Jeg lider selv av lett astma og høysnue, samt at jeg i følge min samboer snorker en del. Hehe. Skulle gjerne testa dette produktet hvis noen kan vitne om hvordan det funker?

 

Mvh Fredrik :)

 

Gå på www.uniquenatur.no Der er originalproduktet.

 

Hilsen Pønan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...