Gå til innhold

Antivirusprogram


yNx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, har NAV, og er fornøyd med det, men jeg tenkte på å ha et i backup.

 

Jeg anbefaler absolutt Norman.. men du, man kan aldri ha to antivirus-programmer på samme maskin.. du risikerer å ikke få startet maskinen igjen. (dvs, bare safemode)

 

Tror du det går hvis jeg deaktiverer NAV på alle mulige måter i oppstarten? Har mistanke om et virus og vil bare forsikre meg om at det ikke har deaktivert NAV.

Lenke til kommentar
Ja, har NAV, og er fornøyd med det, men jeg tenkte på å ha et i backup.

 

Jeg anbefaler absolutt Norman.. men du, man kan aldri ha to antivirus-programmer på samme maskin.. du risikerer å ikke få startet maskinen igjen. (dvs, bare safemode)

 

Tror du det går hvis jeg deaktiverer NAV på alle mulige måter i oppstarten? Har mistanke om et virus og vil bare forsikre meg om at det ikke har deaktivert NAV.

 

Det KAN gå, men jeg anbefaler det absolutt ikke.

For å være sikker på å unngå krasj må du rett og slett avinstallere Norton før et annet program installeres.

Lenke til kommentar
Har mistanke om et virus og vil bare forsikre meg om at det ikke har deaktivert NAV.

 

Forøvrig er det få virus som "deaktiverer" antivirus-programmer.

Virus/ormer som setter antivirus-programmer ut av spill gjør gjerne dette ved å kille prosessene til programmet og deretter slette filene.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...