Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Usikker på hvordan tolke signaler fra jente (gutt 13)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei jeg gjorde noe på skolen ja sa til en jente "skal du prøve deg på roger" og så sa jeg også "skal du gå på toaletet og øve deg" også sa jeg mase annet hu blei veldig rød i tryne betyr det at hu vil ha sex med meg?

 

 

Ja jeg tror nok det betyr at hun vil ha sex med deg.

 

Mest trolig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

mine innlegg

 

hei jeg gjorde noe på skolen ja sa til en jente "skal du prøve deg på roger" og så sa jeg også "skal du gå på toaletet og øve deg" også sa jeg mase annet hu blei veldig rød i tryne betyr det at hu vil ha sex med meg?

Nei.

Eh, hvorfor i huleste ikke? At hun ble rød i trynet betyr at hun bryr seg om hva du sier, og mest sansynlig tenner på deg.

Lenke til kommentar
Ikke tenk på sånt. Spill Pokémon med henne i stedet.

:thumbup:

 

TS, nei. Som 13-åring tenker man mye om småting som jenter sier og gjør, men det er som regel overanalysering. Hun rødmet ikke når du snakket om sex fordi hun vil ha sex med deg, hun rødmet fordi hun er 13 år og du snakket om sex.

Lenke til kommentar

Støtter Pokémon innslaget her!

 

Jeg slår sånne pervo jokes selv og det betyr ikke at jeg vill ha sex med hver eneste gutt jeg ser. Er jente forresten. Så slapp av, ha det morro og vent med sex til du er sikker på at du får riktige tegn.

 

En av grunnene at hun ble flau kan være at hun kanskje ikke er helt vant til med så direkte sex-jokes som du er.

 

Og kjære deg, få rompa tilbake på skolebenken og lær deg rettskriving. Freaker litt ut når det kommer setninger som kan ligne på norsk.

Lenke til kommentar

Tror ikke du trenger å komme her på Diskusjon og lure om en jente faktisk vil ha sex med deg... just go with the flow, du finner det ut helt NATURLIG! :-) Husk også på at du er meget ung, er ikke sikkert jenten i det hele tatt vurderer den muligheten dersom hun er like gammel som deg.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '4' innlegg slettet fra tråden.'

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

4549441574a.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...