Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Ingen signal på skjermen (ny pc)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat bygd en ny datamaskin. Delene finner du i spoileren nedenfor. Alt av montering og tilkobling gikk helt ok, men så skulle jeg starte maskinen. Alle viftene kjørte (altså, cpu, skjermkort, psu, ramvifter og eksterne)og det kom noen pip fra hovedkortet. Det bruker ofte og være at noe ikke er godt nok tilkoblet, men det egentlige problemet var at jeg ikke fikk signal i noen av skjermene jeg prøvde på. Dette var igår kveld, fortsatte idag men fikk fortsatt ingen signal og samme pipelyden. Jeg skiftet den ene rambrikken jeg har stående i fra en blå tilkoblingsfarge til en med svart farge. Da stoppet pipelydene i oppstarten, men får fortsatt ikke skjermsignal.

 

Har prøvd med skjermkortet i begge pci slottene, har prøvd og ha et 8800gt som jeg vet funker i begge pci slottene. Alt uten resultat.

 

Alt surrer og går men hva er galt :S?

 

 

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Signaler - betyr det tydbart bilde på skjermen?

 

Mus & tastatur er sannsynligvis USB, sjekk i BIOS at USB er enablet. Det går også an å dra ut pluggene og sette dem inn igjen. Det virket iallefall med mitt tastatur etter et par forsøk og har fungert greit siden. Det var riktignok på et Gigabyte HK, men samme brikkesett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...