Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har legning for Femdom


Gjest Doormat

Anbefalte innlegg

Gjest Doormat

Er det andre som har det? Altså svak for dominerende kvinner.

 

Jeg har alltid hatt dette fetishet eller hva man skal kalle det. Og føler veldig trang til å bli tråkket på, sittet på o.l. av kvinner.

 

Hvor normalt eller unormalt er dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er veldig, veldig vanlig.

 

Forresten er det en fetish, og ikke en legning. smile.gif

 

Det er vel en seksuell preferanse heller enn en fetish. 2,5% av den manlige befolkningen er vel ikke paralelt med vanlig. Tar du med hele bdsm miljøet blir man flere. Tar du med bare det spesifikke du tenner på blir det nok endel mindre igjen.

Jeg har foresten også denne preferansen.

Endret av -LE-
Lenke til kommentar
Gjest Doormat

Ja jeg vil også si at det i bunn og grunn er en preferanse eller legning (hva er forskjellen på det forresten? :hmm: )

 

Også jeg er medlem av Smil Norge, og har vært det siden tidlig 90 tall. Har vært på en masse arrangementer der. Sist på sommerpartyet nå i år.

 

Dog er Femdom ikke veldig utbredt der. Det er klart mest mannilige mastere og kvinnelige subber. Men der er noen.

Ellers er det mer sado masochisme enn Femdom og fetish, men selv det forekommer.

 

Og det er klart et fetish også. Slik som "Trampling" og "Facesitting" som er nærliggende for meg. Er også svak for en fetish som har kommet sterkt på banen i senere år: CFNM. Ballbusting, gutsitting, spitting, verbal humiliation, faceslapping, punching(boksing), mixed wrestling og lignende mindre kategoreier.

 

En rød tråd i mye av dette, er at det ikke er utstyr og gjenstander inne i bildet. Som pisk, håndjern, binding, bondage, lakk & lær osv. Slikt gir meg faktisk ingenting. Man bruker kropp, hender og knær og føtter..

 

Det store internasjonale forum for Femdom er Misstress Destiny forums med nær 100 000 medlemmer fra hele verden.

Lenke til kommentar
Ja jeg vil også si at det i bunn og grunn er en preferanse eller legning (hva er forskjellen på det forresten? hmm.gif )

 

Det er en preferanse, en fortrinsrett, altså seksuell smak hva du liker bedre en andre ting. Legning omfatter hva kjønn du tenner på og føler deg som. Fetish er vel først og fremst tenning på objekter eller enkelte kroppsdeler.

Lenke til kommentar

Det er nok en svært lav prosent av oss gutta som liker å bli sittet på, tråkket på, spyttet på og banket opp av ei dame, for å si det sånn. Jeg mener, du kan like godt gi henne kredittkortet ditt og bilen din i samme slengen. Bare sitt der og bli ranet, liksom. Hallo?

 

Siden det er så få, må man nok kalle dette en egen legning, ja. Dette har ingenting med preferanser å gjøre, spør du meg. Folk som plages av dårlig selvtillit og depresjoner er nok mer tilbøyelige for å tenne på dette her, siden de kanskje liker å bli ydmyket.

Lenke til kommentar
Gjest Doormat
Det er nok en svært lav prosent av oss gutta som liker å bli sittet på, tråkket på, spyttet på og banket opp av ei dame, for å si det sånn. Jeg mener, du kan like godt gi henne kredittkortet ditt og bilen din i samme slengen. Bare sitt der og bli ranet, liksom. Hallo?

 

Siden det er så få, må man nok kalle dette en egen legning, ja. Dette har ingenting med preferanser å gjøre, spør du meg. Folk som plages av dårlig selvtillit og depresjoner er nok mer tilbøyelige for å tenne på dette her, siden de kanskje liker å bli ydmyket.

 

Kan bare svare for min egen del, og kan på det grunnlag si nat du har helt rett.

Kjenner meg absolutt igjen i slik du beskriver det.

 

Jeg har alltid vært sværty sjenert og også hatt depresjoner i mer og mindre grad. Som ung ble jeg ofte trakkasert og småmobbet. Også av enkelte jenter.

Det er riktig at jeg har blitt slik at jeg føler en opphisselse ved å bli ydmyket.

 

Nå gir jeg ikke fra meg ting som kredittkort og større ting. Men har ofte tenkt: at om en kvinne jeg tente på kom og innvanderte meg, ville jeg sikkert hatt problemer å protestere om hun overtok alt.

 

Så jeg tenker at jeg kanskje bør være glad at ikke de riktige kvinnene vet om meg og den muligheten. For da hadde jeg vel sikkert blitt helt ribbet?

Lenke til kommentar
Det er nok en svært lav prosent av oss gutta som liker å bli sittet på, tråkket på, spyttet på og banket opp av ei dame, for å si det sånn. Jeg mener, du kan like godt gi henne kredittkortet ditt og bilen din i samme slengen. Bare sitt der og bli ranet, liksom. Hallo?
Det finnes financial domination også. Jeg regner med at %en er rundt 2,5.

 

Siden det er så få, må man nok kalle dette en egen legning, ja. Dette har ingenting med preferanser å gjøre, spør du meg. Folk som plages av dårlig selvtillit og depresjoner er nok mer tilbøyelige for å tenne på dette her, siden de kanskje liker å bli ydmyket.

 

Nei hvorfor skal det kalles legning ? Hva i ordet legning gjør at det er riktig ord å bruke ? Dette var bare en grunnløs påstand.

 

Jeg plages ikke av depresjon osv. jeg tror du skal vise til forskning på området før du trekker slike konklusjoner. Så vidt jeg er kjent med tema er det flere teorier på hva som kan forårsake preferansene.

 

Det er klart det er en årsak til denne preferansen. Men det er også en årsak til alle de vanlige sexsuelt stimulerende aktivitetene, puling, orgasme. Dette er forårsaket av evolusjonens gang, de som ble mest stimulert av sex hadde mer sex fikk mer barn og ble dermed selektert.

Mens f.eks. kyssing er kulturelt bestemt, i andre områder og tider var det mer vanlig med andre kontaktmønstre som å kose med neser eller hva som helst.

Poenget er at det vanligste ikke er en automatisk riktig guide på hvordan man skal gjøre ting. Hvilket jeg mistenker at du har fått for deg. Ut i fra denne formuleringen:

 

Spiller ingen rolle hva du tror. Faktum er, det må være noe som er årsaken til at noen tenner på slikt. Det er ikke normalt.

 

Alt er nok normalt, vi lever i en deterministisk verden. Bruk heller et mer forsiktig ord som vanlig.

 

CFNM. Ballbusting, gutsitting, spitting, verbal humiliation, faceslapping, punching(boksing), mixed wrestling og lignende mindre kategoreier.

 

Hvor finner man mer om disse mindre kategoriene ? Jeg finner dem personlig mer spennende en trampling og facesit. Og er det noen bra kilder til grattis materiale ?

Lenke til kommentar

Okei. Greit. Unnskyld. La meg ta det en gang til. Å ha tilbøyeligheter til femdom er noe uvanlig. Jeg trodde det var en egen legning, men da er det vel en preferanse som flere her sier.

 

Sammenligningen med å gi dama kredittkortet og bilen i samme slengen var noe satt på spissen, men er kanskje ikke helt urealistisk heller. Faktum er at mange vil ta seg til rette om ingen stopper dem (dette gjelder ikke bare damene selvsagt).

Edit. Guest_Doormat: Så lenge du lar det bli med fantasien så går det nok greit. Ikke risiker å sitte igjen med skjegget i postkassa og knapt nok nåla i veggen.

 

Påstanden om at folk med lavt selvbilde og depresjoner er mer tilbøyelige for f.eks. femdom er nok ikke bevist enda nei. Men jeg velger å tro det. Jeg skal ikke si det er noe galt med det isåfall. Det er vel bare slik det er.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar
Gjest Doormat
CFNM. Ballbusting, gutsitting, spitting, verbal humiliation, faceslapping, punching(boksing), mixed wrestling og lignende mindre kategoreier.

 

Hvor finner man mer om disse mindre kategoriene ? Jeg finner dem personlig mer spennende en trampling og facesit. Og er det noen bra kilder til grattis materiale ?

 

Det er nesten bare å google på hver enkelt av dem, så finner du en del.

 

Ellers er som nevnt Misstress Destiny Forums sikkert det største seriøse nettsted for Femdom

 

Det drives av han som har stått bak Diamond int. (tramling.com, smother.com osv) og er gift med den kjente Misstress Destiny.

De fleste berømte Dominaer og folk i bransjen deltar også her( feks Taylor St Claire, The Vinyl Queen, Prinsess Kali osv). Og mange skandinaver er blant medlemmene.

 

Så Femdom er nok ikke uvanlig, men Norge er et lite land.

Lenke til kommentar
Faktum er at mange vil ta seg til rette om ingen stopper dem (dette gjelder ikke bare damene selvsagt).

Såklart, og er man i et spesielt miljø må man se opp for spesielle farer relatert til det miljøet. Domrage (dominanten slutter å tenke på subens velbefinende under en akt) og voldtekt i det du har fått håndjernene på deg er typiske fareelementer.

Men vi snakker om at man utsetter seg for større mulighet for å falle i en type farlig situasjon. I alle miljøer og situasjoner du oppsøker er det risiko innblandet. Kjører du bil er det en risiko for å kræsje osv.

 

Risikoen her er ikke uansvarlig høy, preferansene som har blitt kalt parafilier er fjernet fra de fleste lister over psykologiske diagnoser. Kort sagt det blir akseptert på et slikt nivå at det ikke på noe nivå "ulovliggjøres/sykdomdiagnoseres". Miljøene selv har også stort fokus på moral og regler for å opprettholde sikkerheten til utøvere.

 

Jeg vedder på at mange sportsgrener er farligere å utøve enn å blande seg inn i dette miljøet. Så det blir til slutt snakk om fornuft og prioritering.

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...
Gjest Doormat skrev (På 8.10.2009 den 22.36):

Er det andre som har det? Altså svak for dominerende kvinner.

 

Jeg har alltid hatt dette fetishet eller hva man skal kalle det. Og føler veldig trang til å bli tråkket på, sittet på o.l. av kvinner.

 

Hvor normalt eller unormalt er dette?

Samme her

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...