Gå til innhold

Bjarne Håkon hansen, en løgner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hva du gjør i det sivile liv, Robo, men de jobbene jeg har hatt har fungert på akkurat samme måten. Hjemme sa jeg gjerne til kona at jeg var drittlei og ville slutte, men jeg gikk ikke rundt til kundene mine og sa det. Hansen har et ansvar overfor sine "kunder", og det ville ikke fungere dersom han gikk rundt å sa at han ikke var motivert for jobben.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fyren godt jeg , han er garantert drittlei alt maset i media. Nå satser han alt for å få litt ro, men samtidlig ha en jobb der inntekten er bra.

 

Etter min mening synes jeg det er synd, han er den eneste politikeren i norge som har forstått at Industriell hamp er veien å gå. Resten har ikke PEILING på hva de sier nei til. De fleste gidder ikke engang å sette seg inn i en brøkdel av hva dette handler om, men det gjorde Bjarne Håkon Hansen. Takk for at du prøvde

Lenke til kommentar
Ombestemme seg? Han har vært i tvil hele tiden, men sagt utad at han er kjempemotivert.

Tviler på du er like motivert på jobben din hele tiden også.... sier du nå til sjefen, neppe!

 

Synes det er stort av BHH å trekke seg fordi man ikke er 100% motivert, mange ville ha fortsatt og gjort en dårlig jobb, altfor mange i politikken gjør også netopp det.

Lenke til kommentar

Å være statsråd og folkevalgt er ikke det samme som å være en vanlig ansatt. Han burde sagt ingen kommentar - alle opinionslederne i media er enige med meg der.

 

Og om sjefen regner med at du fortsetter i jobben og planlegger ut i fra det, vil ikke det akkurat ta seg bra ut om du har bløffet hele tiden.

Lenke til kommentar
Å være statsråd og folkevalgt er ikke det samme som å være en vanlig ansatt. Han burde sagt ingen kommentar - alle opinionslederne i media er enige med meg der.

 

Og om sjefen regner med at du fortsetter i jobben og planlegger ut i fra det, vil ikke det akkurat ta seg bra ut om du har bløffet hele tiden.

Hva vet vi om hva han har sagt til sin arbeidsgiver? Fordi om Stoltenberg & Co sier det kommer som en stor overaskelse så kan han trolig ha luftet det tidligere. Det er bare ikke slik at vi får alle sider gjennom pressen, og da starte en slik tråd på bakgrunn av dette av en sak som egentlig ikke er en sak blir bare dumt synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg må si det overrasker meg hvor mye tid enkelte finner det nødvendig å bruke på å sverte politikere på dette forumet.

 

Dette er forøvrig et spark i begge retninger, både til de som bruker enhver anledning til å påpeke at Per Sandberg har en voldsdom, og de som bruker enhver anledning til å angripe landets statsminister over trivialiteter.

 

Det er ikke at jeg skal bestemme hva man debatterer på dette forumet, men..

 

Hvorfor gidder dere?

Lenke til kommentar
Jeg må si det overrasker meg hvor mye tid enkelte finner det nødvendig å bruke på å sverte politikere på dette forumet.

 

Dette er forøvrig et spark i begge retninger, både til de som bruker enhver anledning til å påpeke at Per Sandberg har en voldsdom, og de som bruker enhver anledning til å angripe landets statsminister over trivialiteter.

 

Det er ikke at jeg skal bestemme hva man debatterer på dette forumet, men..

 

Hvorfor gidder dere?

Men du klarer ikke å la være å være passiv aggressiv for det................

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '2' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

4549441574a.gif

Lenke til kommentar
Han sa han gjerne ville fortsette som helseminister inntil nylig. Nå trekker han seg og sier at det var noe han har følt på lenge. Ikke akkurat hvit løgn.

 

 

La meg analysere denne for deg.

 

A) Han ønsker å fortsette i arbeidet som helseminister

B) Han ønsker å jobbe med noe mer tilfredsstillende

 

Kan han da komme til konklusjonen

 

C) Han slutter for å arbeide med noe han ønsker mer enn A)

 

Mens han fremdeles mener A)?

 

...

Ja.

Det å ville jobbe som helseminister er ingen hindring for å på noe tidspunkt ønske å gjøre noe annet HØYERE enn å jobbe som helseminister og realisere det ønsket.

 

Kort fortalt:

Jeg kan ikke se at det er fortalt noen løgner ut i fra det som sies i første post.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Kort fortalt:

Jeg kan ikke se at det er fortalt noen løgner ut i fra det som sies i første post.

Jeg føler det nå heller slik at dette er ett angrep på noen man ikke liker fra før og man pirker på alle små ting man bare kan.

 

Mens andre fremtredende personer kan gjøre ting som er uendelig mye verre som man da bare overser... må bare si at dette er å forhåndsdømme personer noe jeg ikke er en direkte fan av.

 

Er ikke noe BHH tilhenger selv men det han gjorde med å trekke seg gjorde at han heller fikk en pluss i min oppfatning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...