Gå til innhold

overgå matrix på effekter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm... man kan jo prøve å snakke NORSK når man poster..

 

Ja, teit å skrive på dialekt. Tenk om jeg som bergenser skulle skrevet allt på dialekt, -da hadde dere blitt sure da :D

 

Selv syntest jeg JP3 spesialeffektene er dritgode, har dere sett Behind the Scenes på den filmen?

Lenke til kommentar
hva var det som var så nytt i den ... den første hadde jo "bullet-time" (som var det eneste bra med filmen)  hva har denne?

 

Meiner du å sei at du synest Matrix er dårlig?! Sikker på at du berre ikkje har skjønt den... :woot:

enda et eksempel på at folk bare liker filmene pga effektene ..

jeg hater The Matrix .. men jeg liker Bullet-time ... men IKKE filmen ..

siden du trodde jeg likte filmen pga jeg sa jeg likte bullet time .. så er det er über eksempel på at du bare ser på effektene .. HA

 

men hva FAEN var det "Nye" i denne filmen?

Lenke til kommentar

Folk flest liker ikke The Matrix bare pga. effektene, men pga storyen.

 

Det er ikke mange action filmer som overgår storyen til Matrix.

Hvis du har sett the Animatix, The Matrix og Reloaded vil du se at alt er MEGET komplekst og gjennomtenkt.

 

Men tilbake til effektene i Reloaded, så er det imonerende mye bra fighte scener, en utrolig 14 minutters biljakt som rett og slett tar helt fullstendig av. Man får også en liten illusjon om hva som skjer når man flyr fort.... (det tar av)

Lenke til kommentar

.... Men tilbake til effektene i Reloaded, så er det imonerende mye bra fighte scener, en utrolig 14 minutters biljakt som rett og slett tar helt fullstendig av. Man får også en liten illusjon om hva som skjer når man flyr fort.... (det tar av)

 

Biljakta rocka vilt! kom fra kinolokalet for bare en time siden.. Kanskje ikkje tidens beste film, men underholdning... JA!

Lenke til kommentar
Folk flest liker ikke The Matrix bare pga. effektene, men pga storyen.

 

Det er ikke mange action filmer som overgår storyen til Matrix.

Hvis du har sett the Animatix, The Matrix og Reloaded vil du se at alt er MEGET komplekst og gjennomtenkt.

sett Terminator ... samme historie .. bare byttet Virituel verden med å reise i tid ...

 

tilfeldighet?

Lenke til kommentar
eg såg reloaded igår, og eg må si, eg har aldri sett slike effekter. Dei sier at ingen kan kopiere eller gjere dette bedre på mangen år. Men ka kan egentli gjeres bedre? kan noke overgå det der? noken forslag til ka som kan gjeres bedre eller anleis?

 

 

Matrix er de beste filmene ever. Kebab_GUD... ja..vi har forstått at du ikke liker Matrix :roll::p

 

 

topic:

 

Til tider, f.eks Neo vs X agent smith's, så er det jo mulig å se at her er det datamanipulering ute å går. Men fy faen så fett!

 

 

Slikt er det alltids mulig å få det til å se bedre ut. Samme med skipet deres. Her ser en jo at det er datagrafikk.

 

sett Terminator ... samme historie .. bare byttet Virituel verden med å reise i tid

 

Du glemmer kanskje at det med den virtuelle verden er 99% av plottet i The Matrix? Det er liksom ikke så mye mer å bytte ut?

 

 

tilfeldighet?

 

jepp

Lenke til kommentar

Hmm, dere har ikke svart på Kebab GUDs spørsmål jo, hva er det som er nytt i Reloaded? Altså hva finner du i Reloaded som du ikke finner i Matrix?

 

imo er Reloaded en ganske så standard oppfølger. De bruker suksessoppskriften fra orginalen, men fordobler dosen for å få samme effekt.

 

Du glemmer kanskje at det med den virtuelle verden er 99% av plottet i The Matrix? Det er liksom ikke så mye mer å bytte ut?

 

Matrix bygger på tanken om at verden er tatt over av maskiner, den idéen er ikke orginal.

Lenke til kommentar
Folk flest liker ikke The Matrix bare pga. effektene, men pga storyen.

 

Det er ikke mange action filmer som overgår storyen til Matrix.

Hvis du har sett the Animatix, The Matrix og Reloaded vil du se at alt er MEGET komplekst og gjennomtenkt.

sett Terminator ... samme historie .. bare byttet Virituel verden med å reise i tid ...

 

tilfeldighet?

 

Jeg lurer på hvor du tar det fra. Seriøst! Du kan fan meg ikke si at Matrix ikke har en meget solid handling. Har du sett Animatrix? Der får du bakgrunns historie til Matrix og jeg skal si deg at det hele er ganske så komplekst.

 

Og å sammenligne med Terminator er tåpelig og du vet det. Skaff deg en annen hobby.

 

Det er det samme som å si at hvis en film har dårlig handling, så går det ikke an å lage en annen film som er bra som er basert på samme konsept. Høl i hodet spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...